• Hallo :)

    Ik moet uitzoeken waarom de tuinkers in het donker sneller groeit dan in het licht. :S
    Ik kan er serieus niks over vinden wat met het licht en het donker te maken heeft, ik heb iets over glucose gevonden. Maar dat was op Scholieren.com en dat is meer zo'n site dat je kan afkijken bij andere dingen. Ik moet de bronnen er ook bij, dus graag de link erbij. Dus als iemand me zou willen helpen is dat echt superlief X (K)


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Kan je het experiment niet zelf uitvoeren? (: Ik denk dat jouw docent dat nog meer kan waarderen dan het opzoeken van antwoorden ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:01 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ze groeien sneller in het donker omdat ze naar het licht toe groeien. Als je een zaadje in het licht zet groeit ‘ie op een normaal tempo – als je een zaadje in de aarde stopt, waar het dus donker is, zal het sneller groeien omdat die zo snel mogelijk naar het licht toe wilt.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 13:10 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Zabimaru schreef:
    Kan je het experiment niet zelf uitvoeren? (: Ik denk dat jouw docent dat nog meer kan waarderen dan het opzoeken van antwoorden ^^


    Ja het was ook een Practicum. Ik heb het dus zelf wel uitgevoert.... Maar ik kom er nog niet uit


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    had astronaut andre kuipers niet een keeer zo'n onderzoek gedaan? meen me dat te herinneren van de basisschool.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nostalgic schreef:
    Ze groeien sneller in het donker omdat ze naar het licht toe groeien. Als je een zaadje in het licht zet groeit ‘ie op een normaal tempo – als je een zaadje in de aarde stopt, waar het dus donker is, zal het sneller groeien omdat die zo snel mogelijk naar het licht toe wilt.


    Hihi, dat was iets wat ik al weet. Toch maar bedankt x Maar hoe dat weer kan. Staat niet op internet precies. Dat de plant geen glucose aanmaakt... Tja. Dankje ^.^ X (H)(K)


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Donar schreef:
    had astronaut andre kuipers niet een keeer zo'n onderzoek gedaan? meen me dat te herinneren van de basisschool.


    Ik ga er na op zoek! Bedankt ! (K)(H)(flower)


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan