• Voor CKV moet ik bij een foto een soort beschrijving maken van een persoon (onbekend). Nu is het probleem dus dat het me echt niet lukt omdat ik verschrikkelijk gestresst ben en niet meer helder kan denken. Maar ik heb dus al wel een foto:


    En ik vroeg me af hoe jullie denken hoe zij is qua karakter, hobbies en hoe ze loopt etc.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 15:56 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eh... Artistiek, alternatief? -heeft ook geen inspiratie-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    Eh... Artistiek, alternatief? -heeft ook geen inspiratie-

    Haha artistiek dat denk ik dus ook :Y) En is niet erg iniedergeval bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon een normaal loopje.
    Iemand die op de achtergrond is en niet opvalt.
    Je vraagt je af hoe en wanneer ze die foto's heeft gemaakt.
    Je was er bij toen ze het maakte maar je zag dr nergens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hobby: fotograferen?
    Hm, ik weet het eigenlijk niet, best lastig in te schatten aan een foto :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Hobby: fotograferen?
    Hm, ik weet het eigenlijk niet, best lastig in te schatten aan een foto :')

    Haha same problem :Y) Buiten het feit dat ik te erg loop te stressen om me te concentreren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Midna schreef:
    Gewoon een normaal loopje.
    Iemand die op de achtergrond is en niet opvalt.
    Je vraagt je af hoe en wanneer ze die foto's heeft gemaakt.
    Je was er bij toen ze het maakte maar je zag dr nergens.

    Die is goed! Dankjeee!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jesus, had ik maar zulke makkelijke opdrachten ==' Maar nee hoor, Samantha moet een spel in Flash maken. Fml.

    Karakter: Zachtaardig, intelligent, artistiek/creatief, vriendelijk, behulpzaam, romantisch.
    Hobby's: Fotografie (lol, ligt ook voor de hand), (digitaal) tekenen, schilderen, fotobewerking, koken. Muziek luisteren/componeren.
    Manier van lopen (thefuck): Normaal, I guess.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze ziet er speels uit, een meisje die van het leven geniet en alle leuke momenten die ze beleeft wil vastleggen op foto. Ze houdt van herinneringen.
    Ze heeft haar eigen stijl. Haar karakter is zachtaardig, ze is heel meelevend.
    En toch schuilt er iets geheimzinnigs in haar, ze verbergt iets. Problemen ofzo..
    Dit gevoel krijg ik er bij :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een meisje van 19 jaar oud.
    Haar beide ouders zijn overleden en na de dood van haar ouders heeft ze de ware gevonden.
    Ze wonen nu in een flatje in La.
    Ze is heel lief en heel gevoelig.
    Daarom zingt ze ook heel vaak.
    Ze heeft een geweldige stem.
    Haar vriend smeekt haar vaak om iets met haar stem te doen.
    Maar dat wil ze niet omdat ze daar na eigen zegen te nuchter voor is.
    Haar grootste passie is het fotografen van landschappen.
    Ze is erg nuchter maar ook lief en gevoelig.

    C18 schreef:
    Jesus, had ik maar zulke makkelijke opdrachten ==' Maar nee hoor, Samantha moet een spel in Flash maken. Fml.

    Karakter: Zachtaardig, intelligent, artistiek/creatief, vriendelijk, behulpzaam, romantisch.
    Hobby's: Fotografie (lol, ligt ook voor de hand), (digitaal) tekenen, schilderen, fotobewerking, koken. Muziek luisteren/componeren.
    Manier van lopen (thefuck): Normaal, I guess.

    Dankje hahaha. Ach ik heb ook maar 1 jaartje CKV het is dat we een persoon moeten bedenken zodat we dat als rol kunnen gebruiken ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Negligible schreef:
    Ze ziet er speels uit, een meisje die van het leven geniet en alle leuke momenten die ze beleeft wil vastleggen op foto. Ze houdt van herinneringen.
    Ze heeft haar eigen stijl. Haar karakter is zachtaardig, ze is heel meelevend.
    En toch schuilt er iets geheimzinnigs in haar, ze verbergt iets. Problemen ofzo..
    Dit gevoel krijg ik er bij :')

    Deze is heel goed enorm bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Creatief, iemand die vaak goedgezind is, problemen heeft maar er licht over kan gaan, iemand die redelijk op zichzelf is maar nochtans over verschillende talenten beschikt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Negligible schreef:
    Ze ziet er speels uit, een meisje die van het leven geniet en alle leuke momenten die ze beleeft wil vastleggen op foto. Ze houdt van herinneringen.
    Ze heeft haar eigen stijl. Haar karakter is zachtaardig, ze is heel meelevend.
    En toch schuilt er iets geheimzinnigs in haar, ze verbergt iets. Problemen ofzo..
    Dit gevoel krijg ik er bij :')


    Hierbij zouden we nog kunnen zeggen dat ze meer hupeld dan loopt, of dat ze meer danst met haar lichaam. Niet overdreven of opvallend maar net voldoende om te zien wat haar karakter is. Een enegriek meisje met levenslust.

    Naja zoiets klinkt wel leuk (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.