• ...Die mee wilt schrijven aan een gezamelijke storie.
    Samen met EzioAuditore,Happen, Nebraska, Negligible, Radke en Westwick, schrijf ik een story genaamd fear.

    Korte uitleg over het verhaal;

    Fear gaat over 7 meisjes die elkaar leren kennen in St. Louisana, een instelling waar mensen van hun verslaving/angst af komen.
    Alle 7 hebben ze ongeveer de zelfde leeftijd.
    Ze hebben allemaal wel een ander karakter, maar hebben toch 1 ding gemeen.
    Ze willen allemaal ontsnappen uit de instelling, wat op een nacht ook daadwerkelijk lukt.
    Doordat ze een verslaving of angst hebben, komen ze soms wel in komische of ernstige situaties terecht.
    In de loop van het verhaal, groeien ze dichter naar elkaar toe en worden zonder het echt te beseffen de beste vriendinnen.
    En het belangrijkste, ze krijgen het voor elkaar om zonder hulp van de instelling van hun problemen af te komen.

    Nu is het probleem, dat Radke moet afhaken wegens tijdgebrek.
    En ik zoek dus iemand die haar personage (Shiloh Greene) wilt overpakken.


    Wat je moet invullen om de rol te krijgen;

    Hoevaak ben je online?
    In welke tijd schrijf jij?
    Lukt het om om de 4 dagen een hoofdstuk in te leveren?
    Schrijf een kort stukje verhaal:




    Denk er aan, we kiezen niet de eerste de beste.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:59 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou echt wel willen maar ik heb gewoon geen tijd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Astarte schreef:
    Ik zou echt wel willen maar ik heb gewoon geen tijd.

    Dat is jammer want ik ben echt dringend opzoek naar mensjes die willen helpen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou wel willen.

    xXSunShineXx schreef:
    Ik zou wel willen.

    Dan moet je gewoon even die vraagjes invullen, dat maakt het voor ons gemakkelijker om te bepalen of je geschikt bent :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik hoop dat we snel iemand zullen vinden, want ik wil er echt snel weer mee verder kunne :D

    PS. EzioAuditore en MusicFreakk, dat ben ik alle twee, haha


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Kom op mensen! We willen graag verder met schrijven!!


    I was an angel living in the garden of evil