• Denken jullie dat Mrs. Norris/ Mevr Norks, de kat van Finch een faunaat is?
    Ik vroeg het me al een tijdje af (cat)

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Ik dacht aan Chuck Norris. Mijn hulp houdt op. *O*

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Nee, ze is geen faunaat.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

van de wiki:

Mrs. Norris seems exceptionally smart for a cat, to the point that many have suspected she is a cat/Kneazle cross like Crookshanks or an Animagus. However, J.K Rowling has stated on her website that she is just a highly unpleasant cat.

quidquid excusatio prandium pro

okee ik snap niets van dat tekstje

StoryBelle schreef:
    Nee, ze is geen faunaat.

Frankly my dear, I don't give a damn.

RainbowDash schreef:
    van de wiki:

Mrs. Norris seems exceptionally smart for a cat, to the point that many have suspected she is a cat/Kneazle cross like Crookshanks or an Animagus. However, J.K Rowling has stated on her website that she is just a highly unpleasant cat.

That's all I have to say about that little bitch.

Have you ever been alone in a crowded room?

Everx schreef:
    okee ik snap niets van dat tekstje

Mevrouw norris lijkt extreem slim voor een kat, dus fans vragen zich al langer af of ze een faunaat is, of een speciale tovenaarskat zoals knikkebeen (die is immers ook intelligenter dan gewone katten, komt door haar ras, ben de nederlandse naam even kwijt)

JK rowling heeft gezegt dat dat niet zo is (oftewel, dat mevrouw norks geen faunaat is en geen speciale kat is) maar gewoon heel vervelend is

RainbowDash schreef:
    van de wiki:

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Waha, die smiley erachter doet het hem. xD

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

RainbowDash schreef:
    van de wiki:

| Reality is for people that lack imagination |

RainbowDash schreef:
    (...)

Mevrouw norris lijkt extreem slim voor een kat, dus fans vragen zich al langer af of ze een faunaat is, of een speciale tovenaarskat zoals knikkebeen (die is immers ook intelligenter dan gewone katten, komt door haar ras, ben de nederlandse naam even kwijt)

JK rowling heeft gezegt dat dat niet zo is (oftewel, dat mevrouw norks geen faunaat is en geen speciale kat is) maar gewoon heel vervelend is

Een Kwistel (:
    Knikkebeen is half Kwistel en half kat (:

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Colibre schreef:
    Ik dacht aan Chuck Norris. Mijn hulp houdt op. *O*

live the life you love

Bandicoot schreef:
    (...)

Een Kwistel (:
    Knikkebeen is half Kwistel en half kat (:

... D:
    nu weet ik waarom engelse namen cooler zijn xD

StoryBelle schreef:
    Nee, ze is geen faunaat.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

StoryBelle schreef:
    Nee, ze is geen faunaat.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"