• Ik heb een docent op school, en volgens mij heeft ze heel erg schijt aan me. Ik ben de hele dag netjes en braaf stil geweest en dan gaat ze aan het eind van de dag opeens zeggen dat ze de vrije tijd van een aantal kinderen van de volgende dag zou gaan verzieken. Dan noemt ze mijn naam, die van mijn vriendje, een andere jongen in de klas en een goede vriendin. Ik en me vriendje waren de hele tijd braaf stil geweest en ik had alleen iets teruggepakt van die andere jongen die iets van mij had afgepakt voor de gein. En de vrije tijd van die vriendin gaat ze straks verzieken, alleen maar omdat ze op een keukenblokje zat van de klas en het was tijdens lunch dus geen haan die er naar kraaide. Ik bedoel van, is dat niet een beetje kinderachtig? Ik mag nu zelfs voor schooltijd niet meer in de aula zitten, of in de gang rondlopen.

    Om het nuttig te houden:
    Hebben jullie ook kinderachtige docenten?


    26 - 02 - '16

    Dat is echt kinderachtig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hebben jullie ook kinderachtige docenten?
    nee, niet meer. thank God


    -

    Oké, ik snap het niet.
    Heeft ze jullie nodig voor iets, of hebben jullie gewoon een verbod gekregen op het rondhangen? (cat)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:02 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb je eerder wel wat uitgehaald dan?
    Gelukkig niet, ik kan goed overeen komen met bijna al mijn docenten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Casiraghi schreef:
    Dat is echt kinderachtig.


    comfort in c h a o s

    Zwaar kinderachtig.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sneasel schreef:
    Oké, ik snap het niet.
    Heeft ze jullie nodig voor iets, of hebben jullie gewoon een verbod gekregen op het rondhangen? (cat)


    Ik zal het uitleggen =3
    Ik zit voor schooltijd wel eens met 2 vrienden in de aula. Geen haan die daar naar kraait, we maken geen herrie niets, en dan gaat zij lopen zeuren ineens dat het niet meer mag. Terwijl het vorig jaar wel gewoon mocht.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het melden bij de unit...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    AppleFritter schreef:
    Heb je eerder wel wat uitgehaald dan?
    Gelukkig niet, ik kan goed overeen komen met bijna al mijn docenten.


    Nee,
    Ik heb alleen een keer een meningsverschil gehad, maar dat was weer netjes uitgepraat. Maar nu doet ze gewoon zo kinderachtig, ze gaat me van alles verbieden dat ik vorig jaar wel mocht. Gewoon zo kinderachtig..


    26 - 02 - '16

    nerveus schreef:
    Ik zou het melden bij de unit...


    Dat heeft geen zin. Bij mij op school word er niet goed geluisterd naar de inbreng van kinderen.


    26 - 02 - '16

    Ja, ik had vorig jaar zo'n docente maar de jongens van mijn klas maakte d'r ook wle helemaal gek door heel irritant te doen


    Physics is awesome

    Casiraghi schreef:
    Dat is echt kinderachtig.

    Wil je ruilen?, bij een van onze leraren wordt ik elke les dom genoemd door hem.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Wil je ruilen?, bij een van onze leraren wordt ik elke les dom genoemd door hem.


    Ik denk dat als je eenmaal ziet hoe kinderachtig ze is, je snel je eigen docent weer terug wilt :X


    26 - 02 - '16

    Casiraghi schreef:
    Dat is echt kinderachtig.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis