• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -Mijn topics-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Mijn topics, ik heb het niet helemaal gevolgd, hoe beginnen we??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Mijn topics, dat ze richting het vliegveld gaan}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okee, nu heb ik een dejavú gevoel xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Je hebt een spellings foutje gemaakt. Mijn achernaam is Drea.)

    {Oké, wie begint??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Mijn topics}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Austin
    'Ja mam,ik heb alles bij me'zucht ik als me moeder weer vraagt of ik echt alles heb. 'Ik ga nu anders mis ik het vliegtuig'zeg ik en geef haar een kus. Mijn vader zou me wegbrengen waar ik eigenlijk wel blij mee was,anders had ik de hele tijd een overbezorgde moeder naast me. 'Kom we gaan jongen 'zegt mijn vader en stapt de auto in. Ik zwaai nog voor de laatste keer naar mijn moeder en rij dan de straat uit,op naar het vliegveld

    {Quin98 dus:) Maar we hebben nu wel 2 mensen met dezelfde naam....}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Doeg'roep ik nog als ik met mijn grote tas voor de deur sta en gooi hem daarna achter me dicht. Ik pak mijn skateboard en rol hem voor me uit. Ik spring er op en skate naar het vliegveld,die gelukkig heel dicht bij mijn huis is. Ik kijk ondetussen heel gauw op mijn horloge hoe laat het is. Shit ik moet opschieten ik moest er over vijf minuten al zijn. Ik begin sneller te skaten en voel de tas tegen mijn rug aan beuken maar daar trek ik me weinig van aan.

    Tyler

    Ik liep rustig naar het vliegtuig, en keek even naar Megan naast me. Daarna keek ik weer naar het vliegtuig, en liep verder. Mijn zwarte rugzak hing over mijn schouders. Wat later kwamen we aan bij het vliegtuig, en stapten we in. We zochten onze plaatsen in de eerste klas, en ploften neer. Megan viel bijna meteen in slaap, en ik besloot om nog even naar mijn Ipod te luisteren.. Wanneer vertrekken we?


    El Diablo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik wilde me op mijn andere zij draaien. Waarom ging dat vliegtuig om half vijf s'ochtends en niet een normale tijd?! Mijn moeder sloeg de dekens van me af en trok me overeind. Ik weet niet wie er liever heen ging, zij of ik.
    'Wakker worden!' Ik slaakte een geïrriteerde zucht en sloeg mijn benen over de bedrand. Vlug sprong ik onder de douche, droogde ik me af en kleedde me aan. Nee, ik was er niet klaar voor. Het liefst dook ik mijn bed weer in en ging weer slapen. Alleen had mijn moeder er opgestaan om te gaan. Voor Alice, had ze gezegd. Met die zin had ze me overgehaald.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Quin98 dus:) Maar we hebben nu wel 2 mensen met dezelfde naam....}

    [of veranderen of een bi afkorting noemen en andere niet?]

    {Wie zit naast wie in het vliegtuig? Wie wil naast Isabella?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Austin of Jayson wel wel naast er zitten hoor,kies maar xD]