• Jep, de lijn tussen haat en liefde is inderdaad dun.

    Ik ben dus al 3 jaar verliefd op een jongen en haat hem daarom. Hij is gewoon zo leuk, dat hem uit mijn hoofd zetten onmogelijk voor me is.
    Iedere keer denk ik; 'Ik vind hem niet meer leuk!' en dan zegt hij weer iets dat zo lief en slim en leuk is, dat ik weer smelt -_-. Het is echt zo irritant!
    En nu vond een knappe lieve jongen mij leuk, en het deed me serieus gewoon niks :( Terwijl ik zo graag wilde dat ik hem wel leuk vond. Ik kan gewoon die ander niet vergeten.

    Heeft er iemand serieuze tips, want dit word echt een probleem. Hij vind mij niet leuk, want hij was laatst nog verliefd op een ander meisje. Plus dat hij mij juist zo geweldig vind, omdat ik een vriendin ben waar hij alles tegen durft te zeggen, zonder dat hij in problemen komt. (ja, ik heb mijn verliefdheid geweldig verborgen gehouden de afgelopen paar jaar)


    Happy Birthday my Potter!

    Ooehhhh, dat ken ik D:

    Maar heb helaas geen enkel idee :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb geen idee wat je zou moeten doen. Ik had je graag geholpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    Ooehhhh, dat ken ik D:

    Maar heb helaas geen enkel idee :C


    We zijn echt hopeloos :(


    Happy Birthday my Potter!

    PrincesSnape schreef:
    Ik heb geen idee wat je zou moeten doen. Ik had je graag geholpen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RainbowDash schreef:
    Ooehhhh, dat ken ik D:

    Maar heb helaas geen enkel idee :C

    Litwick schreef:
    (...)

    We zijn echt hopeloos :(


    Laten we naar Vladivostok reizen en ijsberen gaan vangen met een hengel! Dan vergeten we ze wel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Die gast uit je kop zetten. Afstand van hem nemen, niet meer opzoeken, geen contact zoeken en elkaar niet meer zien.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat ken ik, ik heb een vriend (gewoon goeie vriend, geen vriendje) van dertien en daarmee had ik dat ook. Ik ben zo goed met hem bevriend dat we eigenlijk zielsmaatjes zijn (al heel lang en heel innig enzo, niet raar of vies ofzo) en ik dacht zoiets van: 'Waarom kan ik nou maar niet verliefd op hem worden! ARGH!'
    & eerlijk gezegd was hij niet onder de indruk van mijn huidige vriend. Hij is dan wel jonger, maar wel behooooorlijk beschermend


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wilde dat ik het wist, ik ben al net zo hopeloos.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    nerveus schreef:
    Die gast uit je kop zetten. Afstand van hem nemen, niet meer opzoeken, geen contact zoeken en elkaar niet meer zien.


    Dat is dus onmogelijk. Ik zit bij hem in de klas en op dansles, waar je soms gedwongen met elkaar moet dansen -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Zeg het hem! Drie jaar is niet niks, en als hij je niets vind heb je hard gezegd pech, maar wel een backup-plan. Doe je best en vraag het hem :Y)

    EDIT: vindt met DT verwijderd.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:21 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Zeg het hem! Drie jaar is niet niks, en als hij je niets vind heb je hard gezegd pech, maar wel een backup-plan. Doe je best en vraag het hem :Y)


    Maar ik weet al dat hij me niet leuk vind en als ik het tegen hem zeg, geef ik hem alleen maar een vreselijk gevoel. Ik ga hem dat niet geven, als ik er niks mee opschiet.


    Happy Birthday my Potter!

    Basecca schreef:
    Zeg het hem! Drie jaar is niet niks, en als hij je niets vindt heb je hard gezegd pech, maar wel een backup-plan. Doe je best en vraag het hem :Y)

    EDIT: vindt met DT.


    Owja, dat sowieso. Als je nog niet heb verteld moet je dat sowieso doen, dat helpt een beetje


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Owja, dat sowieso. Als je nog niet heb verteld moet je dat sowieso doen, dat helpt een beetje


    Waarom zou dat helpen?


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Maar ik weet al dat hij me niet leuk vind en als ik het tegen hem zeg, geef ik hem alleen maar een vreselijk gevoel. Ik ga hem dat niet geven, als ik er niks mee opschiet.


    Dan kan ik nu wel lief gaan zijn en je zeggen dat alles goed komt, maar dat doe ik niet. Get over it, there are a million other guys WAITING for you. Als je je hele leven nou gaat verspillen aan iemand die je toch niet wilt (hard maar waar) dan leef je ook niet prettig en altijd maar ik wrok en haat.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:23 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!