• Ik heb weer een nieuwe tekening jeuj, deze keer is het onze enige echte curly cutie Harry!! Ik vind hem eigenlijk best falend en ik ben zeker niet tevreden, maar ik wilde hem toch eventjes delen!! Ik ga zo snel mogelijk weer een nieuwe maken, die hopelijk beter is dan this one >_<

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 13:16 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Je kan het beter dan ik, veel beter, maar ik denk dat jij toch beter kan hoor :Y)


    Owl you need is love.

    Wow, dat zou ik dus totaal niet kunnen -ik faal bij het gezicht, haar, ogen en oren kan ik, maar neus en mond niet *spreekt uit ervaring* Probeerde Louis een keer te tekenen-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De verhoudingen kloppen niet helemaal, maar je hebt het wel mooi netjes afgewerkt. Gewoon doorgaan (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het oprecht prachtig, alleen jammer dat je een beetje zijn 'mannelijke trekjes' hebt afgepakt. Buiten het haar om is het altijd moeilijk te zien in tekeningen of het een man of vrouw op de tekening is en hier is het ook wel wat moeilijker. Mijn computer laadde best wel traag, dus ik kreeg enkel van boven af tot en met zijn mond de foto te zien en toen was het een beetje twijfelachtig, ik moest zekerheid hebben van het pak.
          Misschien moet je eens naar een foto van hem kijken en dan even goed nagaan, wát heb joust harry maakt, buiten het kapsel om :3


    Let it come and let it be

    Ik moet helaas zeggen dat voordat ik de naam erbij zag staan, ik vond dat de tekening iets weg had van een vrouw. Maar dat betekent niet dat ik 'm niet mooi vind, ik vind 't juist een prachtige tekening!
    Alleen ligt het denk ik misschien iets aan de mond of ogen, ik weet het niet helemaal, dat ik hem iets vrouwelijks vind hebben. Maar als je nog meer oefent lukt het je heus vast nog beter!
    In elk geval, ik zou 't niet zo mooi kunnen, respect! :3
    En anders haal je gewoon zijn naam weg en zeg je dat 't een vrouw is (krul) Oké dat was een grapje xd


    “Love is a contradiction.”

    Countenance schreef:
    Ik vind het oprecht prachtig, alleen jammer dat je een beetje zijn 'mannelijke trekjes' hebt afgepakt. Buiten het haar om is het altijd moeilijk te zien in tekeningen of het een man of vrouw op de tekening is en hier is het ook wel wat moeilijker. Mijn computer laadde best wel traag, dus ik kreeg enkel van boven af tot en met zijn mond de foto te zien en toen was het een beetje twijfelachtig, ik moest zekerheid hebben van het pak.
          Misschien moet je eens naar een foto van hem kijken en dan even goed nagaan, wát heb joust harry maakt, buiten het kapsel om :3

    Yeaah your totally right!! Vond ik ook erg jammer, want ik keek ernaar en dacht damn hij lijkt eigenlijk helemaal niet haah buiten zn krullie om natuurlijk, ik ga zo snel mogelijk aan een nieuwe werken!!want Harry mag natuurlijk niet om een vrouwke gaan lijken haha


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille