• Ik ben nu al zo'n tweeënhalve maand samen met mijn vriend, M., na hem al ontzettend lang leuk te hebben gevonden. Maar nu is de twijfel er toch bij mij ingeslopen.
    Al langer voelde ik me er niet lekker bij, omdat hij me weinig aandacht gaf en ik de relatie niet goed vond gaan. Nog geen twee weken geleden hadden we er nog eens over gepraat en sindsdien ging het stukken beter, maar ik had nog steeds mijn twijfels.
    Nu komt het probleem: afgelopen weekend heb ik een jongen ontmoet, een jongen die lief en leuk is en die ik nu toch erg leuk vind. Door hem ben ik nu niet alleen gaan twijfelen over of de relatie tussen M. en mij goed gaat, maar ook of ik M. nog wel zo leuk vind als in het begin. Morgen komt hij bij mij logeren en eerst was ik van plan geweest om het dan uit te maken, gewoon omdat ik me er al te lang niet goed bij voel en het eigenlijk naar mijn gevoel gewoon niet goed gaat. Maar nu zit ik toch weer te twijfelen. Ik word gek van mezelf, dat ik de ene dag alles zeker weet en de volgende dag niets meer, zo stel ik het alleen maar uit.
    Wat zouden jullie in mijn geval doen? Ik zit er nou eigenlijk al wekenlang over te twijfelen en heb het gevoel dat als ik zo doorga, ik maar blijf twijfelen en nooit een beslissing maak. Maar ik ben ook bang een slechte beslissing te maken en spijt te krijgen...
    Bedankt voor het lezen in ieder geval. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien is het best er nog eens over te praten, aangezien je onzeker bent.
    Volgens mij is dat een teken dat je het best uitmaakt.
    Anders hou je hem eigenlijk voor de gek :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Misschien is het best er nog eens over te praten, aangezien je onzeker bent.
    Volgens mij is dat een teken dat je het best uitmaakt.
    Anders hou je hem eigenlijk voor de gek :/


    Met hem valt heel moeilijk over dat soort dingen te praten. Maar ik zou het nog eens kunnen proberen, ja.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Met hem valt heel moeilijk over dat soort dingen te praten. Maar ik zou het nog eens kunnen proberen, ja.


    Als hij daar met jou niet over wil praten, lijkt hij me niet echt geïnteresseerd in jullie relatie :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Als hij daar met jou niet over wil praten, lijkt hij me niet echt geïnteresseerd in jullie relatie :/


    Hij is wel geïnteresseerd in onze relatie, maar hij snapt niet zo goed waar ik mee zit en bovendien is hij niet zo heel erg gevoelig aangelegd.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Hij is wel geïnteresseerd in onze relatie, maar hij snapt niet zo goed waar ik mee zit en bovendien is hij niet zo heel erg gevoelig aangelegd.


    Tjah, ik heb je alle tips gegeven die ik kende (:
    Veel succes (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Tjah, ik heb je alle tips gegeven die ik kende (:
    Veel succes (:


    Thank you (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Twijfel is nooit goed. Bij mij en mijn ex heeft de twijfel geleid tot het uitgaan (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Twijfel is nooit goed. Bij mij en mijn ex heeft de twijfel geleid tot het uitgaan (no_chears)


    I was an angel living in the garden of evil

    Misschien moet je er over praten met je vriend. Misschien heeft hij ook wel twijfels, misschien moet je ff luisteren naar wat hij denkt??

    Praten met je vriend. :W


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn ervaringen: zo vroeg mogelijk uit maken want het wordt alleen maar moeilijker.


    Numbers.

    Sympathy schreef:
    Misschien moet je er over praten met je vriend. Misschien heeft hij ook wel twijfels, misschien moet je ff luisteren naar wat hij denkt??


    Maar ik weet niet zo goed wat ik tegen hem moet zeggen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Laat hem dit anders even lezen, als je echt niet weet wat je moet zeggen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...