• Mijn tante wil graag concert tickets bestellen op deze site. Het is voor haar verjaardag dus mijn ouders betalen zeg maar haar concert kaartje. We hebben op het internet gekeken, maar er staat of betrouwbaar of niet betrouwbaar. Mijn vraag is dus: Hebben jullie ervaring met deze site?
    Alvast bedankt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb er geen ervaring mee. De enige ervaring die ik heb is dat je het beste gewoon tickets kunt bestellen via de bekende sites en sites die worden aangegeven op de websites van de concerthallen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ze maken gebruik van PayPal en iDeal, dus komt op mij wel betrouwbaar over.
    Edit: aj, spelfouten in 'beheerd' en 'verzorgd'. Pijnlijk. Toch maar een officiele site nemen!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij zag ik een keer deze site voorbij komen en hij had echt niet normale hoge prijzen vergeleken met Livenation en Ticketmaster. Ik denk dat je beter daar kunt kijken.


    The odds are néver in our favor.

    Geen ervaring. Maar op het eerste zicht leek het betrouwbaar totdat ik eens ging kijken. Ik klikte op concertkaartjes voor One Direction en €204 is een beetje veel. De prijs kan zelfs tot €500 oplopen dus dat kan niet kloppen! En het zijn niet eens M&G's.

    Eventim is een betrouwbare site.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Je hebt mijn mening al gehoord :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik ken de site niet, maar zou hier ook niet bestellen. Gewoon via ticketmaster of livenation doen, dan zit je altijd goed!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik ken de site niet, maar zou hier ook niet bestellen. Gewoon via ticketmaster of livenation doen, dan zit je altijd goed!


    26 - 02 - '16