• Ik moet van men coach hierop een choreo maken.



    Ik vind het echt een vreselijk nummer. If anything was to make Johnny Cash rise from the dead and go on a zombie killing rampage, it would be this song. The horror.

    Goed nu even een standaard vraag om dit topic nuttig te maken ^^
    Welke remix of whatever this may be van een liedje vinden jullie slecht?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Maar opzich heeft het wel een duidelijke maat dus zou je er wel de pasjes makkelijk op kunnen doen. Maar het is wel een beetje een irritante remix.


    Don't dream your life, but live your dream!

    If anything was to make Johnny Cash rise from the dead and go on a zombie killing rampage, it would be this song. The horror.

    +100000000.

    I love Johnny Cash & this quote. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    das kut zeg... Ik zou modern met hiphop combineren. Succes meid!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En ik zou inderdaad hiphop met modern combineren, een beetje in de stijl van Cherkaoui. Dat zou nog wel mooi kunnen zijn!
    Maar man, eerlijk... die muziek is zò vreselijk irritant...


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind Laurent Wolf altijd wel goed hoor ;x


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Wow het is inderdaad héééééééééééééééééééél erg slecht, ik kan het niet aanhoren.. sterkte!
    (Ik vind serieus bijna elke remix slecht)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 23:05 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Ah jakkes, arme Johnny Cash!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Captain schreef:
    En ik zou inderdaad hiphop met modern combineren, een beetje in de stijl van Cherkaoui. Dat zou nog wel mooi kunnen zijn!
    Maar man, eerlijk... die muziek is zò vreselijk irritant...


    Moet je hem eens de hele tijd door horen --' anyways modern en hip-hop is wel leuk spijtig genoeg is het voor de 1Fd klas die dus funk doen wat betekent dat er alleen hip-hop en streetdance invloeden inmogen alhoewel er bij mij heel stiekem een beetje jazz inzit (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    I don't like remixes (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dit lijkt me inderdaad een kut-nummer om een choreochrafie op te moeten maken. Als je dans op de 'beat' en in het thema van het liedje, krijg je al snel een heel ordinair iets. Daarnaast is het ook vreselijk om naar te luisteren :"D


    Let it come and let it be