• Ik heb een muziekprogramma op mijn laptop, Spotify. En soms komt er dan tussen een liedje door reclame. En net was die reclame van; 'Het volgende nummer is speciaal voor degenen die hun Facebook vrienden aan Artsen zonder grenzen doneren.'
    En nu kan ik bijna niet stoppen met lachen :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mh, oke dan. Ik zou het ongelooflijk irritant vinden moest er reclame tussen mijn liedjes komen :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Lol, hoe kan je nou je vrienden doneren?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Lol, hoe kan je nou je vrienden doneren?

    Geen idee, maar het klinkt alsof je ze afgeeft zodat ze erop kunnen experimenteren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fog schreef:
    Mh, oke dan. Ik zou het ongelooflijk irritant vinden moest er reclame tussen mijn liedjes komen :-)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Aah, Spofity. Heb het niet, mijn muziekleraar wel en die heeft het CONTINU aanstaan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fog schreef:
    Mh, oke dan. Ik zou het ongelooflijk irritant vinden moest er reclame tussen mijn liedjes komen :-)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die reclame is zo verschrikkelijk irritant op Spotify :') Ook de hele tijd die 'HI. I'M JONATHAN!' God, ik kan die jongen inmiddels wel afschieten, zo kapot erger ik me aan hem.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fog schreef:
    Mh, oke dan. Ik zou het ongelooflijk irritant vinden moest er reclame tussen mijn liedjes komen :-)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reassurance schreef:
    Die reclame is zo verschrikkelijk irritant op Spotify :') Ook de hele tijd die 'HI. I'M JONATHAN!' God, ik kan die jongen inmiddels wel afschieten, zo kapot erger ik me aan hem.


    -plat-


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Haha. Zalig. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'