• Hey.
    misschien een vreemde vraag, maar wat is de beste manier om je verlangens en dromen te vergeten. Want door die verlangens voel ik me alleen maar kut en kan ik niet echt genieten.
    Vergeten is heel moeilijk omdat ik het overal om me heen ziet, alsof de hele wereld er om draait.
    Hier is vast wel iemand die ervaring heeft met dit, dus misschien wat tips?
    Dank je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze opschrijven en daarna verbranden of weggooien.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Maak een verhaal erover. Of schrijf het in een dagboek.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zoek andere verlangens en dromen, iets wat wel realistisch en brijkbaar is, een verlangen die je waar kunt maken.


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    inloggen schreef:
    Zoek andere verlangens en dromen, iets wat wel realistisch en brijkbaar is, een verlangen die je waar kunt maken.

    Dat is het probleem, het is realistisch. Het is er alleen niet en ik zelf kan het niet verwezenlijken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Autsj, daar zat ik dus ook mee.
    Geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mentha schreef:
    Ze opschrijven en daarna verbranden of weggooien.

    En dat werkt echt?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    You can't.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Schrijf verhalen erover (:


    26 - 02 - '16