• Ze hebben hier (spijkenisse) de service punt weggehaald vanwege bezuinigingen (en dan willen ze 93 miljard voor griekenland o.o). Het nadeel is nu moet ik naar rotterdam om me abonnement op me ov te zetten =.='. Er stonden vandaag al meer mensen die hun abonnement op hun kaart wilde zetten en dus ook voor een verassing stonden :'D.

    iemand ook last van bezuinigingen op het openbaar vervoer?(aangezien die tarieven van de buslijn in mijn wijk van 70/80 cent naar ongeveer 1,50 euro o.o)


    Shoganai i ne~

    Nee, ik ga nooit met de bus, lang leve mijn fietsje (:
    Maar dat is wel rot voor je! Is er echt nergens dichterbij zo'n servicepunt? Wat slecht...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Nee, ik ga nooit met de bus, lang leve mijn fietsje (:
    Maar dat is wel rot voor je! Is er echt nergens dichterbij zo'n servicepunt? Wat slecht...

    Nergens in heel de stad hebben ze hem weggehaald (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    AppleFritter schreef:
    Nee, ik ga nooit met de bus, lang leve mijn fietsje (:
    Maar dat is wel rot voor je! Is er echt nergens dichterbij zo'n servicepunt? Wat slecht...
    ik heb wel een fiets :'D. Het is voor een winter abonnement aangezien het vanuit mijn wijk naar school niet gaat lukken met de fiets als er sneeuw ligt (grotendeels van de fietspaden is asvalt)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 18:50 ]


    Shoganai i ne~

    omdat ik al in een gat woon, is er voor mij geen verschil.


    | Reality is for people that lack imagination |

    UN schreef:
    omdat ik al in een gat woon, is er voor mij geen verschil.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kon jij eerst met de bus voor 80.. en nu maar 1.50.. ik moet 2-, betalen?!

    Hooligan schreef:
    Kon jij eerst met de bus voor 80.. en nu maar 1.50.. ik moet 2-, betalen?!
    dat is , maar bus lijn 84 die was al heel goedkoop ,maar naar me school was tie wel duur aleen ik weet nu niet meer hoeveel :'D


    Shoganai i ne~

    Hier voor een busrit is het 2 euro?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eey, ik woonde ook in Spijkenissa ;D

    Maar hier, in dit kleine dorpje moest ik sowieso al helemaal naar rotterdam om mijn Ov op te laden. Hier is het niet echt duurder geworden, zover ik dan gemerkt heb :l


    Trust me. I'm the doctor