• Was er een dag waarop Rutger besloot dat het tijd was om onze (ondertussen niet meer zo) kleine Krull tot mod te maken. En nu, 8 jaar later versierd ze de hoogste functie die in de wereld van Quizlet te vinden is.

    In deze acht jaar waren er mooie momenten, iets minder mooie momenten maar dankzij Emma is Q veel professioneler en leuker geworden. Ze is een geweldige administrator en zonder haar zou Q er waarschijnlijk nu zo uitzien:



    Ik wil Emma bedanken voor alles wat ze hier doet, van crew aansturen tot users helpen, één ding is zeker: Emma is echt een onwijs gezellig en lief persoon. Bedankt voor alles!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Bedankt, Emma! (:


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    Bedankt, Emma! (:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Emma echt respect. Je doet het na al die jaren nog steeds echt geweldig. Zoals er geen Hogwarts is zonder Hagrid, is er geen Q zonder jou, Emma. _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Emma echt respect. Je doet het na al die jaren nog steeds echt geweldig. Zoals er geen Hogwarts is zonder Hagrid, is er geen Q zonder jou, Emma. _O_


    Dit vind ik toch wel heel erg mooi verwoord ^^

    Superbedankt Emma!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Briseis schreef:
    Bedankt, Emma! (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Bedankt Emma!! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Bedankt Emma!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bedankt voor alles wat je (al zo lang) voor deze site doet, Emma! Dat verdient inderdaad wel een topic! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    (hoera)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Thanks, Emma!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ahhw, dankjewel Jarne voor dit topic. Dat doet me echt deugd =)

    Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties, ik word er helemaal verlegen van.

    Lily_Evans schreef:
    Emma echt respect. Je doet het na al die jaren nog steeds echt geweldig. Zoals er geen Hogwarts is zonder Hagrid, is er geen Q zonder jou, Emma. _O_


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd Emma, met je 8 jarig crewlid zijn. Ik kan je bijna niet meer voor mij zien zonder een gekleurd naampje. Haha.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 10:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bedankt Emma!(: mijn leven zou een stuk saaier zijn zonder quizlet.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Bedankt Emma!(: mijn leven zou een stuk saaier zijn zonder quizlet.

    Dit haha
    Thanks ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt