• De stelling van deze week luidt:
    Tegenwoordig ben je nergens meer veilig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jammer genoeg niet echt nee, maar als je het je leven laat beheersen kan je niets meer doen, je bent best voorzichtig maar denkt er niet te veel over na.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Eens.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oneens, er zijn plekken waar je je thuis voelt, waar je dus veilig voelt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Oneens, er zijn plekken waar je je thuis voelt, waar je dus veilig voelt.

    Dat wil niet zeggen dat je er veilig bent :W.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eens, zelfs al voel je je veilig, overal kan toch nog wat gebeuren en daar hoeft dan niet een of andere moordenaar voor nodig te zijn, het kunnen ook kleine dingen zijn. Maar je moet er dan maar gewoon niet teveel aandacht aan besteden, overal kan je wat overkomen, maar dat moet je maar gewoon van je af zetten, want niemand houdt van een panische freak die overal bang voor is :3


    “Love is a contradiction.”

    Pariah schreef:
    (...)
    Dat wil niet zeggen dat je er veilig bent :W.

    Nee, maar je voelt je er veilig, je voelt je er niet voor niets 'thuis'. Je voelt je er thuis omdat het er (hoogswaarschijnlijk) veilig is. Ga jij het achtersteegje je 'thuis' voelen?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    (...)
    Nee, maar je voelt je er veilig, je voelt je er niet voor niets 'thuis'. Je voelt je er thuis omdat het er (hoogswaarschijnlijk) veilig is. Ga jij het achtersteegje je 'thuis' voelen?

    Ja, want daar voel ik me ook veilig :W. Maar dat wil niet zeggen dat dat zo is; er gebeuren vaak genoeg dingen. Laatst was er nog een pedo gesignaleerd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ZeroGravity schreef:
    In principe denk ik dat je overal gewond kan raken, psychisch of mentaal, dus als je er vanuit gaat dat je niet veilig bent als die kans bestaat, dan. ben ik het eens met de stelling. Zelfs in huis kan je van de trap vallen en je nek breken, of een programma op tv zien waar je zo van slag van bent dat je doordraait.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Tsja, er kan altijd wat gebeuren zelfs in je eigen huis, etc!
    Dus eigenlijks ben je nergens veilig(A)
    Je gaat dood wanneer het je tijd is!;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Je bent nergens veilig, maar je kunt je wel ergens veilig voelen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je lang en diep genoeg doordenkt ben je nergens veilig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    oneens,Vroeger was het net zo gevaarlijk als nu^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn stelling. (: Eens.

    Blueblood schreef:
    (...)
    Ja, want daar voel ik me ook veilig :W. Maar dat wil niet zeggen dat dat zo is; er gebeuren vaak genoeg dingen. Laatst was er nog een pedo gesignaleerd.

    Toch ben je op je eigen plekje het veiligst. Want daar heb je altijd wel mensen die je beschermen. Daarom voel je je er ook thuis.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    xlufjoetoexx schreef:
    Agree. Als je gaat nadenken, kan je overal en altijd een ongeval/ongeluk krijgen, of doodgaan, etc.
    Thuis in de zetel: stel dat de tv ontploft, brand!
    In het verkeer: je kan tegen een auto botsen, dood/gewond!
    School: hier kan vanalles gebeuren, brand, flauwvallen van de saaiheid,...

    Ik bedoel maar, praktisch gezien, ben je inderdaad nergens meer veilig.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel