• Klik hier!
    Ik probeerde dat dus met hem mee, en ik wist ze allemaal. Maar toen ging ik het met mijn vriendinnen doen en toen was het best moeilijk want ik ken die hoofdstukken niet uit mijn hoofd! Kunnen jullie dit ook?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 8:02 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dit is me allemaal in een keer gelukt :'D


    =

    Ik kon de zinnen wel plaatsen, ik wist alleen de naam van het hoofdstuk er niet bij, maar wel waar het in het verhaal zat dus.
    Respect voor iedereen die dat wel kan, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    de boeken weet ik zo, maar die hoofdstukken totaal niet! (":


    And in that moment, we were infinite.

    Das gewoon eng.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wist er een paar (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    AppleFritter schreef:
    Ik kon de zinnen wel plaatsen, ik wist alleen de naam van het hoofdstuk er niet bij, maar wel waar het in het verhaal zat dus.
    Respect voor iedereen die dat wel kan, haha.


    Shoganai i ne~

    Ik wist het enkel van die eerste boek :Y)


    comfort in c h a o s

    AppleFritter schreef:
    Ik kon de zinnen wel plaatsen, ik wist alleen de naam van het hoofdstuk er niet bij, maar wel waar het in het verhaal zat dus.
    Respect voor iedereen die dat wel kan, haha.


    Ja! Ik kon beschrijven wat er gebeurde in dat hoofdstuk! Maar ik ken hoe de hoofdstukken heten niet uit mijn hoofd, daar lees ik altijd overheenxD


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb het ook geprobeerd en wist alle boeken op 1tje na, maar de namen van de hoofdstukken echt niet =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wist de meeste boeken wel, op 1 of 2 na, maar die hoofdstukken echt niet :'DDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wist zowiezo alle boeken maar ik wist maar 5 hoofdstukken D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan het niet zien... =( Maar dat is best wel geniaal...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    wauw ik kan owk zeggen welk boek maar hoofdstuk O.o

    Vindt ut knap


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Patronum schreef:
    Das gewoon eng.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oeps (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 11:15 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse