• If lying hurts more than the truth. - 1D Bromance


    "It seems like those five boys are very happy, right?"

    Even if I tell you that Liam's 'pew, pew, pew' is seriously. Why? He's jealous. His big love already has a boyfriend.
    But Zayn should be happy. He has a really sweet boyfriend. But no, he isn't happy. Almost nobody knows about his relation and the people who know it, hate it.
    Niall isn't happy either. He feels really lonely. He thinks his friends ignore him and they don't tell him anything.
    Than you've got Louis. The funny one or should I say 'the great actor.' Do you really think his jokes are for real? Yes, When he's with Zayn, they are. But when Louis sees Harry, he's just acting like he's happy.
    And if you just know Harry cries himself to sleep, every night. Because he is in love with his best friend that doesn't feel the same way for him.

    "Do you now still think they look happy?"





    Ik zou het erg waarderen als je een abo neemt en een reactie achterlaat. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 10:44 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    'We have group crying sessions with ice cream'
    I lol'd :'DDDDDDD
    Maar ik ben geen 1D fan, dus ik ga hem niet lezen, maar het lijkt me wel een leuk en origineel verhaal (:


    Olive

    Kathryn schreef:
    'We have group crying sessions with ice cream'
    I lol'd :'DDDDDDD
    Maar ik ben geen 1D fan, dus ik ga hem niet lezen, maar het lijkt me wel een leuk en origineel verhaal (:


    Oke, in ieder geval bedankt voor het compliment. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Kathryn schreef:
    'We have group crying sessions with ice cream'
    I lol'd :'DDDDDDD
    Maar ik ben geen 1D fan, dus ik ga hem niet lezen, maar het lijkt me wel een leuk en origineel verhaal (:

    Ik neem straks een abo, want het klinkt heel leuk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1. Prologue.

    Ik zoek ook nog iemand die een cover voor me wil maken. :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik neem een abo, en ik zal even kijken of ik een mooie cover kan maken!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    2. Harry Styles


    I like boys who drive cars too slow.

    "But Zayn should be happy. He has a really sweet boyfriend. But no, he isn't happy. Almost nobody knows about his relation and the people who know it, hate it."
    Hoort dat niet relationship te zijn? Althans, dat klinkt mij correcter in de oren. (ik kan het ook mis hebben, hoor)


    I can't even think straight.

    3. Harry Styles


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik ken 1D niet, en heb nog NOOIT naar een liedje geluisterd of ze gezien ofzo, maar ik heb het eerste hoofdstuk gelezen en vind het leuk :'D dus ik ga maybe wel een abbo nemen. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    Ik ken 1D niet, en heb nog NOOIT naar een liedje geluisterd of ze gezien ofzo, maar ik heb het eerste hoofdstuk gelezen en vind het leuk :'D dus ik ga maybe wel een abbo nemen. x']

    Ik heb één keer een liedje geluisterd en ben geen fan, maar ik vond het wel een leuk verhaal. x'D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 20:05 ]


    I can't even think straight.

    HAHA ZAYN, held. Ik ben niet zo van 'bromances' maar die hier op Q zijn allemaal zo goed! - dus een abo. <3


    It's time to be happy again.

    @Baskuh, Anhysbys, Frappucino; Dankje :3
    Ik ben echt blij om te horen dat mensen het leuk vinden. Ik twijfelde namelijk eerst heel erg over het verhaal.


    I like boys who drive cars too slow.

    4. Louis Tomlinson


    I like boys who drive cars too slow.

    5. Harry Styles


    I like boys who drive cars too slow.