• Ik weet, dat alsj een jongen ziet huilen dat hij direkt een mietje is of homo, of zwak, maar eigenlijk is dit niet zo. Wij zijn ook maar mensen, en soms kunnen we het ook niet ondrdrukken. 5minuten geleden had ik ontzettend zin om tranen te laten, dus deed ik dat ook.

    dus wat vinden jullie van jongens die af en toe huilen ?

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 1:50 ]


    The only thing that's worse than one is none.

    Ik vind het schattig
    weet eigenlijk niet waarom


    We're all dancing to the same sad song.

    Jongens die huilen hebben een hart ;dd


    Don't be a drag, just be a queen.

    Achja, ik behandel ze hetzelfde als meisjes die huilen. Meisjes hoeven niet specialer te zijn als ze huilen ofzo (= Maar ik voel me wel altijd ongemakkelijk als iemand huilt gheheh

    Ik vind het normaal dat jongens huilen, die laten tenminste emoties zien. Jongens die nooit huilen proberen zich groot te houden, en dan veranderd hun houding, dan gaan ze heel stom staan. Dan maar huilen hoor ^^


    Alis volat propriis.

    Ik vind het niet stoer dat jongens soms moeten huilen. Maar soms is het ook best schattig. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Colorful schreef:
    Achja, ik behandel ze hetzelfde als meisjes die huilen. Meisjes hoeven niet specialer te zijn als ze huilen ofzo (= Maar ik voel me wel altijd ongemakkelijk als iemand huilt gheheh


    Scream for mercy!

    xDeathBreath schreef:
    Jongens die huilen hebben een hart ;dd

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 8:16 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jongens die huilen :]
    doet me denken aan die een band in spongebob x]


    I hope you die :3

    Jongens die huilen vind ik lief.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb meer medelijden met een jongen die huilt dan met een meisje. Ik vind het lief en gewoon prachtig als ze het toegeven of tonen in het openbaar.


    Ryan Dunn (ll)

    Heroic schreef:
    Jongens die huilen vind ik lief.


    TOMADDICT. <3

    Als jongens huilen dan is het wel serious trouble..


    Life is hard and then we die

    Ligt eraan [:
    Als mijn twee jaar jongere broertje huilt denk ik 'houd je bek aansteller' ;x
    Als mijn jongste broertje huilt ga ik hem troosten,
    Als mijn oudste broer huilt vind ik het awkward,
    en als ik een andere jongen zie huilen, vind ik het meestal wel zielig.

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 9:06 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik vind het weird. Ik haat het om jongens te zien huilen... Ze doen maar hoor, maar om een jongen te doen huilen heb je al een hele hoop shit nodig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ook jongens hebben issues, dus ook jongens huilen. Ik vind dat normaal.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg