• WAARSCHUWING: Spoilers uit de laatste film.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cumberbatch schreef:
    lol, ik heb het niet zo op Snily. Maar het is wel een mooi filmpje.

    Ach, ieder z'n mening. Okay, het woord 'Snily' doet me denken aan een slak.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    (...)
    Ach, ieder z'n mening. Okay, het woord 'Snily' doet me denken aan een slak.

    True, maar het is beter dan 'Sily' :x Anyways, James/Lily-shipper hier, dus ja c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    kreeg tranen in mijn ogen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bourjois schreef:
    Harry Potter.. for always in my heart.

    Ik heb het meer dan honderd keer gekeken... ik kan me zó goed in hen allebei vinden, dat het gewoon eng is...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haat aan die newfags die oude topics bumpen. :/
    Anyway, dat filmpje heb ik al te vaak gezien, dus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Demesne schreef:
    you made me cry again (no_chears)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Demesne schreef:
    you made me cry again (no_chears)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hoe Harry mijn leven zo kan veranderen. En zeker bij dit filmpje, zou ik nog altijd terugdenken. It makes me cry again and again. Weetje... Ik denk dat Harry gewoon over een paar jaar in de geschiedenisboeken belandt! Dat hoop ik, want dat likt me echt vet!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wow, mooi! Hij is anders dan in de film, hé?
    Ik moest echt bijna huilen, terwijl ik nooit huil bij films! Zelfs niet bij de Titanic.
    Ik denk dat ik na mijn Drarry toch een Snily ga schrijven, maar ik weet het niet zeker.

    Guys, hoewel ik het fijn vindt om te horen dat het jullie raakt, FOR GOD'S SAKE DIT TOPIC KOMT UIT OKTOBER. Meer dan twee maanden geleden, 'kay?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.