• Ik weet dat ik voor deze story al een topic heb, maar die staat bij story problemen en daar heb ik al bij een mod voor gevraagd om er een slotje op te zetten. Alleen ging ze net offline x).


    A 21 year old french girl took a photo of Tom through his car's window, Tom got out and they started to argue and suddenly Tom beat her in the face. He punched her so hard that she needed medical care..

    Lotus is een 22 jarige advocate. Ze is ontzettend zelfverzekerd, wat men ook terug ziet in haar werk. Dankzij haar vader, die een ontzettend goede en bekende advocaat is in Duitsland. Staat zij ook aardig hoog in de lijsten. Alleen gaat het de laatste tijd niet zo goed met haar vaders gezondheid en is het al helemaal een klap als ze te horen krijg dat haar vader borstkanker heeft. Haar vader smeekt haar om zijn 'zaken' waarmee hij bezig is over te nemen, aangezien hij weet dat die bij haar in goede handen zijn. Lang twijfelt ze maar uiteindelijk weet haar moeder haar over te halen en neemt ze haar vaders werk over. Een hoop stress komt haar tegemoet, aangezien ze ook nog haar eigen werk heeft. Ze doet zoveel mogelijk haar best, om haar vader tevreden te stellen. Dan krijgt ze iets voor haar voeten gegooid, waar ze liever niet aan was begonnen...

    Titel? Iemand, pleaseee? (:

    Goh... Wat behulpzaam toch weer xD.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 17:56 ]

    Hmm.. even denken hoor. : )

    *I don't need permission, because i make my own decisions.

    Ik denk wel even wat harder maar ik moet nu eten. : D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 18:05 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Difficult to work with.
    This ain't easy business.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik weet er nog steeds geen ;S

    I Just Do This For You


    You make my life perfect ! <3

    * His last wishes
    * Every breath can be his last
    * A lawyer with a case
    * What would my father do?


    MUSIC && FASHION

    This case hasn't supposed to be mine.

    ik vind dat je iets met 'case' moet nemen, want volgens mij gaat het verhaal vooral over die zaak. of ben ik mis?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Taking care of everything he left behind?
    En het lijkt me een leuke story, kan je misschien melden als die er is? (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 18:02 ]

    Case closed!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sad life...


    26 - 02 - '16

    You're Case is Mine Case ?


    --