• /b][grey][b]Het klinkt nog al stom maar hier komt mijn verhaal.Toen ik daarjuist op mijn pa aan het wachte was aan de bushalte reed er een jonge voorbij en ik hoorde iemand zijn naam roepe.Dus ik kwam thuis en heb die opgezocht op netlog,en ik heb die gevonde.Maar een gevoel van verliefdheid heb ik ni echt,maar nu kijk ik altij naar die zijn foto en als ik aan die denk krijg ik zo een kei raar gevoel.Maar het klinkt nog al raar om verliefd te zijn op iemand die ik ni ken..dus ik ben ni verliefd?of wel?[/b][/grey][b

    volgensmij ben jij niet verliefd, want jij hebt zijn lichaamsgeur niet geroken(goh kathy lette eens op tijdens NS). Je vind hem denk ik gewoon knap that's it

    volgensmij ben jij niet verliefd, want jij hebt zijn lichaamsgeur niet geroken(goh kathy lette eens op tijdens NS). Je vind hem denk ik gewoon knap that's it

    oke dan n_n

    huh? lichaamsgeur? Whahahaha xD Kan je niet verliefd zijn zonder te ruiken? Wat nou, als je reukorgaan dan niet werkt? O.o lijt me toch zwaar klote..

    huh? lichaamsgeur? Whahahaha xD Kan je niet verliefd zijn zonder te ruiken? Wat nou, als je reukorgaan dan niet werkt? O.o lijt me toch zwaar klote..

    *flikkert van haar stoel door het lachen*

    FuCk ik ben ook verliefd [half] op een Duude die ik niet ken, maar rararaaa ik heb zn lichaamsgeur al geroken :'D
    dus mss klopt wel iets van die Crzy Shit Theorie...


    PoisonTrash on camera

    (...)
    *flikkert van haar stoel door het lachen*

    O.o mijn schuld.. Sorry.. Hebb je pijn? ='(

    (...)
    O.o mijn schuld.. Sorry.. Hebb je pijn? ='(


    Stel je voor dat je haar pijntjes hebt gedaan x]


    PoisonTrash on camera

    (...)

    Stel je voor dat je haar pijntjes hebt gedaan x]


    Poeh, indd... Stel je voor.. Denk niet dat ik dr ooit nog overheen zou komen! ='( O.o

    (...)

    Poeh, indd... Stel je voor.. Denk niet dat ik dr ooit nog overheen zou komen! ='( O.o


    You Murder
    je hebt haar gedood Ö
    ze antwoord niet meer x]

    ='D


    PoisonTrash on camera

    *ligt dood* :q

    *ligt dood* :q



    HALFDOOD Ö


    PoisonTrash on camera

    *ligt dood* :q



    HALFDOOD Ö


    PoisonTrash on camera

    O.o
    Cynt!! T spijt me... ='( Hoe kan ik het goedmaken?! Zul je het me ooit vergeven??

    (Whahaa, hoe sadistisch(duivel) Want, je bent dood, en je zou waarschijnlijk willen dat je de mogelijkheid had om me te vergeven, maar die heb je niet, want je bent dood!!!(duivel))

    Forgive me!!!!

    (huil)(huil)

    Magere Hein: blablablablablabla
    -FLITS- *Cynthia staat op*
    "IK LEEF TRG!!!" Roept ze. Blijkbaar stond ze niet op de dodenlijst van magere hein en dus kan hij niet anders dan haar terug tot leven brengen.
    Owja, Nina ze vergeeft je.