• Is dat raar? >.< Want ik doe dat wel, anders zijn het voor mij echt slapeloze nachten. Meestal zorgt het ook voor de mooiste dromen. =3 Natuurlijk gaan er wel extra veel batterijen doorheen.. Maar dat is toch beter dan niet slapen?
    En je zal wel denken dat ik het mezelf heb aangeleerd, maar ik heb dit probleem al sinds de basisschool. Op een avond deed ik zomaar m'n mp3 in, en ik viel zo in slaap. =S Sinds toen doe ik het dus..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    jaa, ik heb het ook gedaan toen ik 4weken werkte in frankrijk. anders kon ik ook niet.
    maar ik hoorde dus dat het heel slecht was..
    nu doe ik het alleen als ik écht niet kan slapen.. maar weet niet precies wat er zo slecht is..


    it's cool to know nothing.

    maar nu ga ik dus slapen; ook alvast slaap lekkor!


    it's cool to know nothing.

    Zou het slecht zijn omdat je kan blijven haken met die oordopjes? =S Ik heb best wel handige.. Die vallen zo uit dus daar heb je geen last van. x3 Of dat je oren worden beschadigd? >.< Ik ben toch al wat doof aan m'n rechteroor. =S
    Miss eff research doen via google..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    maar nu ga ik dus slapen; ook alvast slaap lekkor!

    Dankje. =3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik doe dat voor het slapen gaan want ik val door d muziek in slaap en dan op het moment dat ik egt ga slapen schrik ik juist weer wakker door de muziek!
    best wel onhandig

    ik heb één keer op vakantie in frankrijk geluk gehad
    ik lag te dutten op een ligstoel in de schaduw en was helemaal ingedut en het liedje was precies afgelopen opdat wakker wordt punt

    MAN IK HEB NOG NIET SOOO LKKR geslapen!

    (jammr genoeg valt het niet in te schatte.. :()


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ja precies. O__ô


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik doe dat eigenlijk nooit
    want ik hou nogal van harde muziek
    voor mij werkt het niet
    smiddags in de zon ofzeu wel
    maar niet voor snachts
    maar ik vind het niet zo gek dat mensen het doen
    ik bedoel
    like duhxD
    muziek is very important to me

    Misschien ook wel raar om te zeggen; Maar nu we het toch over 'slapen' hebben enzeuw..
    Elke avond haal ik mijn make-up wel van mijn gezicht. Wie doet dat nou niet? (Tenzij je geen make-up draagt natuurlijk.) Maar ik was een keer zò moe dat ik daar geen zin in had. Dus ik weer mp3 in, in slaap gevallen. >.< Word ik de volgende morgen wakker, met zwaar uitgelopen make-up. O__ô
    Toen ik klein was, huilde ik ook wel eens in mijn slaap. Maar is dat nou iets om je voor te schamen? Straks slaap je bij een vriendin en lig je in bed te janken zonder dat je het door hebt.. >.<


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik luister altijd muziek voor ik ga slapen. Al je onder het slapen muziek op hebt, schrik je dan niet wakker ofzeu? xD


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou. Ik heb dat wel steeds als ik naar heavy/deathmetal enz. luister zoals Bullet for my Valentine, Metallica of Slipknot. x3 Maar als ik gwn Simple Plan, Secondhand Serenade of The Veronicas luister, heb ik nergens last van. =3 En bij My Chemical Romance blijf ik sowieso wel wakker. x'D


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik slaap altijd met mp3 :P


    Do what ever it takes to make you dream com true.

    ik slaap altijd met mp3.


    Nvt

    ik slaap ook met iPod;
    anders kom ik echt niet in slaap:S naja... als ik keiharde dingen opzet dan helpt het nog niet egtxD


    I am an idiot, I move.

    ik snap best dat dat zorgt dat mensen er sneller door in slaap vallen. Maar wat je nu eigenlijk doet is je zelf een stoornis aanleren. En dat is heel slecht. Als het lukt zou ik proberen zonder te slapen.. want dat is echt niet goed. en zorgt ervoor dat je slaappatroon helemaal in de war word geschopt en je waarschijnlijk niet de rust krijgt die je nodig hebt. En tevens gaan je oren ook helemaal naar de klote zo.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik slaap met een knuffel x3
    Grapje,. Maar tis wel zow ^^
    En soms ook met mp3, maar dan gwn omdat ik dat leuk vind.. Want ik val altyd gelukkig makkelyk in slaap..=)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.