• zo zit iedereen die ik ken!!
    alleen omdat ik op dinsdag een vrije dag heb, denk iedereen dus dat ik een rustig studenten leventje heb(cat)

    nou mooi niet, op maandag en vrijdag heb ik tot vier uur stage, en geloof me werken in een pension is niet iets wat je RUSTIG noemt. (in iedergeval bij dit pension niet) op woensdag moet ik tot 4 uur naar school en ben 5 uur kwart over 5 thuis. op donderdag ben ik om 5 uur uit en rond 6 uur thuis.... dus, ik snap gewoon niet waarom mensen zeuren dat ik een chill en lui schoolrooster heb.
    want aan het einde van de dag moet ik ook nog huiswerk doen, en geloof me ik heb geen huiswerk van even een paar opdrachten maken neej ik heb hele grote praktijk opdrachten en stage opdrachten

    haha sorry dat moest ik ff zeggen want ik iriteer me er mateloos aan


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Oké..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Oké..


    "Ignite, my love. Ignite."

    iedereenn irriteert zich aan school

    Ik kom elke dag om 6 uur thuis en moet dan nog aan mijn huiswerk beginnen. Woensdag om 1 uur en vrijdag om 4 uur. Mijn rooster is ook niet zo denderend.


    Olive

    Het vroegste dat ik dit jaar al thuis ben gekomen van school is half 6 's avonds, dus ja, jij hebt een rustig school leventje in mijn ogen. Want op maandag en woensdag ben ik pas om half 8 of later thuis, terwijl ik ook nog met grote opdrachten zit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kathryn schreef:
    Ik kom elke dag om 6 uur thuis en moet dan nog aan mijn huiswerk beginnen. Woensdag om 1 uur en vrijdag om 4 uur. Mijn rooster is ook niet zo denderend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moet je even weten dat je in België altijd om vier uur uit bent en om half 9 begint. Sommige richtingen moeten zelfs tot half 5 op school zitten.

    Ja, bij het jouwe ben je later uit, maar in Nederland hou je dat rooster toch maar voor een jaar? Bij ons is het tot ons 18 zo.


    Let the Night embrace you

    Beastcrash schreef:
    Oké..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het studentenleven word zwaar onderschat. Het is veel zwaarder dan het lijkt.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Irriteer ik me ook mateloos aan.
    Komt je tante dan: "En heb je nu weeral een vrije dag? Mijn kinderen moeten wel naar school hoor. Wat voor een lessenrooster heb jij nu weer"
    1 ding: Zet u er over...
    Blijft duren^^


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Pusheen schreef:
    Moet je even weten dat je in België altijd om vier uur uit bent en om half 9 begint. Sommige richtingen moeten zelfs tot half 5 op school zitten.

    Ja, bij het jouwe ben je later uit, maar in Nederland hou je dat rooster toch maar voor een jaar? Bij ons is het tot ons 18 zo.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pusheen schreef:
    Moet je even weten dat je in België altijd om vier uur uit bent en om half 9 begint. Sommige richtingen moeten zelfs tot half 5 op school zitten.

    Ja, bij het jouwe ben je later uit, maar in Nederland hou je dat rooster toch maar voor een jaar? Bij ons is het tot ons 18 zo.


    Wij beginnen om 8u20:(
    Woensdag moeten we wel maar n halve dag naar school


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Ik ben elke woensdag vrij (bloos) En iedereen denkt ook gelijk dat dat geweldig is maar ik heb dat ook nodig. Moet maandag en dinsdag van 8:45 tot 17:45 stage lopen en ik ben altijd kapot daarna.


    -

    Pusheen schreef:
    Moet je even weten dat je in België altijd om vier uur uit bent en om half 9 begint. Sommige richtingen moeten zelfs tot half 5 op school zitten.

    Ja, bij het jouwe ben je later uit, maar in Nederland hou je dat rooster toch maar voor een jaar? Bij ons is het tot ons 18 zo.


    Ik heb gedaan om 20 voor 5 als ik een 8ste uur heb. Voor de rest heb je helemaal gelijk!