• hey
    ik heb eind april gala alleen ik heb nog geen jurk en ik heb niet zoveel geld want ik ga met mijn moeder naar de huishoudbeurs en daar heb al niet zoveel voor dus ik wil wel wat opsparen maar dan kan ik verder helemaal niks doen. Een baan zoeken heeft denkt ik voor 2 maand ook niet zo'n zin. Ik dacht wel van als ik mijn examens heb gehad dat ik dan kan gaan werken en het dan kan terug storten op mijn rekening ofzo maar ik zit er zowiezo een beetje mee want je koopt een dure jurk die je maar één keer draagt. Weet daarom misschien één van jullie waar je mooie en niet zulke dure jurken vandaan halt? Alvast bedankt:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gewoon, winkels? Je moet gewoon niet al te dure winkels (Mango, Vero Moda) binnen, kijk ook eens bij bijvoorbeeld de C&A en V&D.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wehkamp


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    H&M, Vila, Vero Moda... I really don't know. Ik had mijn kerstjurk wel van de H&M.
    Maar je kunt best een wat duurdere jurk kopen, hoor. Je hebt later vast nog wel andere gelegenheden waarbij je hem aankunt. Maar ja, al je het geld niet hebt, houdt het inderdaad op.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    okeee thanks ja vero moda heeft meestal wel leuke kleren:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ja, ook graag gedaan hè --'' Vero Moda is duur, ik dacht dat je juist wat goedkoops zocht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn moeder had voor mij via marktplaats gekocht. Kan je zelf een prijsklasse invullen, afstand en zoekopdracht. Ze vond er ook nog een bij vera moda die ik uiteindelijk met kerst aanhad.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Endure schreef:
    Ja, ook graag gedaan hè --'' Vero Moda is duur, ik dacht dat je juist wat goedkoops zocht.


    Voor de een ligt 'duur' en 'goedkoop' anders dan voor de ander.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Endure schreef:
    Ja, ook graag gedaan hè --'' Vero Moda is duur, ik dacht dat je juist wat goedkoops zocht.

    ja maar ik bedoel niet over de 100 euro ofzo. Ik dacht zelf ongeveer aan 60 euro.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Finnick schreef:
    (...)

    Voor de een ligt 'duur' en 'goedkoop' anders dan voor de ander.

    dat is waar ik koop het liefst natuurlijk een mooie jurk voor 20 euro maar dat is haast onmogelijk maar ik dacht eerlijk gezegd dat vero mode wel leuke juren had voor ongeveer 60 euro of wat minder.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Wooow 100 euro, wie koopt dat nou, je doet m wss 2/3 keer hooguit aan als t een galajurk is (; en 60 euro is ook niet goedkoop, daarmee kan he overal wel slageb en bij ca en vd ligt prijs al sneller rond de 30eurie en daar hebben ze ook heel leuke dingen, alleen noet je dan even beter zoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wooow 100 euro, wie koopt dat nou, je doet m wss 2/3 keer hooguit aan als t een galajurk is (; en 60 euro is ook niet goedkoop, daarmee kan he overal wel slageb en bij ca en vd ligt prijs al sneller rond de 30eurie en daar hebben ze ook heel leuke dingen, alleen noet je dan even beter zoeken.


    Daarom iedereen zegt ja ga naar catwalk ik kijk op die site allemaal jurken van 100 euro en minder mooie waren dan 60 euro ongeveer en ik vind 100 euro dus veel maar ik zal idd nog even doorzoeken;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Via Wehkamp, heeft Mango heel veel mooie jurken! Ik heb hier m'n galajurk vandaan voor eh, 40 euro.


    To infinity and beyond •

    Je moet ook in kleinere kledingzaakjes in de buurt kijken^^
    Zo heb je bij mij in de buurt -in de buurt van Rotterdam- een kledingzaakje Lara Mode (heeft 4 vestigingen) , en daar kun je jurkjes krijgen van 30 tot 60 euro ongeveer en ze zijn echt heel leuk =) Daar had ik mijn galajurkje vandaan voor kerst =)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Een vriendin van mij heeft dus wel een jurk bij catwalk weg in de uitverkoop voor 25 euro:) en ook nog een mooie. Dus ik denk dat ik daar eerst ga kijken want dan kan ik ook passen en als ik daar geen leuke vindt kan ik altijd nog een leuke op internet uitzoeken:) maar allemaal bedankt voor jullie tips!:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Oakenshield schreef:
    H&M, Vila, Vero Moda... I really don't know. Ik had mijn kerstjurk wel van de H&M.
    Maar je kunt best een wat duurdere jurk kopen, hoor. Je hebt later vast nog wel andere gelegenheden waarbij je hem aankunt. Maar ja, al je het geld niet hebt, houdt het inderdaad op.


    •*• Lululu •*•