• En ik moest er echt mee lachen.

    Het is niet omdat we geen 3 jaar meer zijn , da we geen vleesje meer willen krijgen in de winkel hé
    !


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Daar hebben ze een oplossing voor; ze zetten nu bordjes neer waar je stukjes van af kunt pakken :Y)


    Life is hard and then we die

    Ja echt hea, ik hoop nog steeds dat ik ook iets krijg als ze mijn zusje of metekindje iets geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga wel eens naar de slager en die mensen kennen mij al vanaf dat ik een baby ben, dus ja die man geeft mij nog wel iets xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I know right. Ik hoop daar ook nog altijd op in de winkel. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naar de Emté gaan voor het proefvoedsel. :Y)

    Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel jammer... Maar ik ga niet zo vaak meer naar de slager, dus. ja. Voor mij gaat het sowieso niet op.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Gratis voedsel is altijd leuk:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahaha, ik nam het nooit aan omdat ik ze altijd achterdochtig vond met hun gratis voedsel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Horan schreef:
    Gratis voedsel is altijd leuk:9~


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Basecca schreef:
    Ik ga wel eens naar de slager en die mensen kennen mij al vanaf dat ik een baby ben, dus ja die man geeft mij nog wel iets xD
    Ik ben bij een winkel nog bekend als "de tweeling" , omdat ik vroeger heel vaak met me zus snoep ging halen. (dat was ongeveer 4 jaar terug :'D).

    OT:
    nomnomnom gratis vlees:9~


    Shoganai i ne~

    Dat is zó waar hé. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Horan schreef:
    Gratis voedsel is altijd leuk:9~


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.