• ...topics die wij niet mogen lezen?
    Ik vind het een beetje raar, want als er zaken tussen hen moeten besproken worden, stuur je toch gewoon een pb?

    En ik vind het een beetje achterbaks (vind even geen ander woord ervoor) vanwege dit:

    Ik zoek een topic waar ik een story heb gepromoot. Ik duid aan om zowel in tekst als titel te zoeken, kom ik een *mod* topic tegen; 'Hahahaha, dit moet je lezen!'
    Dat vond ik niet grappig, want ik had het gevoel alsof er geroddeld werd over mij.
    Kan zijn van niet, maar ik betwijfel het.
    Dat moest ik even kwijt, maar het gaat vooral om mijn vraag in dit topic. (:

    Edit: de moderators hebben hun eigen forum, omdat dit nodig is bij het werk dat ze verrichten. Hier hebben ze de ruimte te overleggen en te discusieëren. Hierin word niet geroddeld, aangezien we wel wat beters te doen hebben..

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 19:53 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hmm klinkt wel achterbaks jah/


    Some angels have no wings.

    Ja, dat is ook niet leuk... Zeker niet als er over jouw topic flauwe grapjes ofzo worden gemaakt x_x


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik wist nieteens dat ze dat hadden? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hebben ze die? x'D
    -voelt zich dom-

    weird ;S
    Kvind het ook wel dom.
    Ze kunnen idd toch beter pb's sturen...


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Duo schreef:
    hebben ze die? x'D
    -voelt zich dom-


    I hope you die :3

    Highway schreef:
    Ik wist nieteens dat ze dat hadden? :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Duo schreef:
    hebben ze die? x'D
    -voelt zich dom-


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk niet dat het handig is als je iedere mod een mailtje moet gaan sturen en dat er dan iemand antwoord en de andere mods dat niet kunnen lezen.

    Wij gebruiken dat forum vaak voor beslissingen te nemen, zodat de ene mod geen ban gaat geven voor iemand die reclame maakt en de andere een gewone waarschuwing stuurt.

    En wees niet bang, we maken alleen topics over users die dingen fout doen. We gaan daar echt niet staat roddelen over iedereen. ^^


    Let the Night embrace you

    Duo schreef:
    hebben ze die? x'D
    -voelt zich dom-

    jap, mod dingen/


    Some angels have no wings.

    Vroeger kon je nog duidelijk het modtopic zien, maar als je er op klikte kwam er op: 'Je hebt niet genoeg rechten om dit te lezen'. En ja stiekem is het misschien wel achterbaks in jou ogen, maar ergens is het ook wel nodig om bv te bespreken wat ze met een 'brutale'(vervelende, onruststokende) user gaan doen (bannen of een waarschuwing geven, of het even afwachten).

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 7:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat Rosario zegt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat topic is van heel lang geleden - heeft een fotografisch geheugen - en we doen dat al lang niet meer zo.
    We hebben het modforum nodig om zoals Rosario al zegt, dingen met zijn alle te kunnen bespreken. We zijn een team, geen individuen. Daar hoort ook een moderator forum bij.

    2Krull4U schreef:
    Dat topic is van heel lang geleden - heeft een fotografisch geheugen - en we doen dat al lang niet meer zo.
    We hebben het modforum nodig om zoals Rosario al zegt, dingen met zijn alle te kunnen bespreken. We zijn een team, geen individuen. Daar hoort ook een moderator forum bij.


    Oh, oké. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.