• Weet je, vandaag is mijn klas te ver gegaan. Ik word altijd al voor 'schaap' uitgemaakt en het is schijnbaar ontzettend stoer om 'béééh' tegen mij te zeggen, maar vandaag was wel het toppunt. Driekwart van de klas ging naar de MCD, allemaal van die 'kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben' personen. Komen ze terug, lopen ze het lokaal in waar ik al zat, aangezien de les bijna begon, zetten ze een bak sla met wat gras voor mijn neus. Verbaasd keek ik ze aan en ik vroeg dus waarvoor die sla is. "Béééh, schaap! Dat is je voer schaap!" Nou, dat raakte me best wel.


    Ik ben gemeen xoxo

    Arme jij. Met zoiets moet je naar je mentor (als je die hebt) gaan.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    People suck...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Huh, wtf? Waarom doen ze dat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat?
    Ik snap echt niet dat mensen zo kunnen doen. Helemaal niet tegen jou, na alles wat je hebt megemaakt. D:
    Praat eens met je mentor/klastitularis/... ofzo?
    En veel sterkte hé meid, niet opgeven.
    Jij verdient zoveel beter. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Denk maar zo lief, hun zijn de allergrootste schapen, omdat ze altijd domweg achter de groep aanlopen. (:


    Let it come and let it be

    Misschien moet je de volgende keer gaan lachen als ze dat doen? Want als ze merken dat het je niets doet dan vinden ze het misschien niet meer leuk?


    Life is hard and then we die

    AppleFritter schreef:
    Huh, wtf? Waarom doen ze dat?

    Omdat ik krullen heb en 'anders' ben. Wat een reden zeg, ik snap het helemaal.. Nouja, gelukkig bestaan er ook nog normale mensen!

    Allemaal bedankt dat jullie wel lief zijn : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Wtf, wat een eikels! Praat met je mentor?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gewoon die bak boven hun hoofd om keren, dan doen ze het gewoon niet meer! Ik kan zo slecht tegen mensen die andere mensen pesten en die meelopers zijn gewoon een stelletje slappe zakken

    Of wat je ook kan zeggen/vragen als jij denkt dat ik een schaap ben wat denk je dan dat jezelf bent?!


    Physics is awesome

    Bij ons is er een jongen en die heeft allemaal krulletjes en die noem ik ook schaap maar hij vind het niet erg.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    StoryBelle schreef:
    People suck...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Casiraghi schreef:
    Bij ons is er een jongen en die heeft allemaal krulletjes en die noem ik ook schaap maar hij vind het niet erg.

    Het ligt aan de manier waarop iemand het zegt denk ik..


    Ik ben gemeen xoxo

    Wat voor mensen heb jij in je klas? D: Ocharme!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein