• Ik heb dan toch overwogen om een filmpje van me online te zetten terwijl ik Look At Me Now zing in de versie van Karmin. Ik wil er even bijzeggen dat ik die dag een beetje ziek was en dat ik later wel een nieuw filmpje zet, maar vinden jullie het over het algemeen goed?



    Reacties altijd welkom natuurlijk! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Echt geen reaties?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind het een superirritant lied, dus eigenlijk vind ik het niet goed :x. Het is niet echt 'zingen', meer heel snel praten ofzo? Tenminste, zo klinkt het.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:07 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk dat rappen misschien niet helemaal jouw stijl is :') Denk dat gewoon zingen veel beter zou zijn (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou ik vind het best goed. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Freerunner schreef:
    Ik denk dat rappen misschien niet helemaal jouw stijl is :') Denk dat gewoon zingen veel beter zou zijn (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind dat je stem weldegelijk geschikt is voor rap :]. 't Is niet helemaal mijn genre en ik heb er dan ook niet veel verstand van, maar wat ik van je hoor klinkt goed. Ik zou alleen toch eerst nog even oefenen op wat langzamere nummers, aangezien het bijna onmogelijk is tijdens dat snelle stuk goed te blijven articuleren x'D. O, en probeer die stukken zang ook eens te doen! Weet zeker dat je dat kunt ;].


    i put the fun in funeral

    Knap dat je kan rappen. Verbaasde me wel even, omdat ik meer 'zang' had verwacht. ;p


    You are beautiful, you are love.

    De hele rappe stukken zijn wel redelijk afgerammeld, dus ik begrijp niet veel van wat je zegt. Het is wel goed, maar daar zou ik toch nog even op oefenen. Als zou ik het je niet nadoen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan die ook meerappen ^^ Maar je slaat wel stukken over, ook al is dat geen rap ik vind dat wel bij dat lied horen. En als je bij dat snelle stuk begint kun je niet echt verstaan wat je zegt, bijvoorbeeld bij:'She didn't really really wanna pop me' zeg jij eerder iets van:'She rublrubl pop me' dus eerlijk gezegd vind ik het niet echt goed.

    Freerunner schreef:
    Ik denk dat rappen misschien niet helemaal jouw stijl is :') Denk dat gewoon zingen veel beter zou zijn (:

    + als je zelf al zegt dat je in slechte omstandigheden zingt, waarom wacht je dan niet met opnemen tot het beter is? :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uhm.. nee ik vind het niet goed.


    -