• Ja, die zijn er bij mij vrijdag operatief uitgehaald. Alle 4 O.o En echt fuck want het doet zo veel pijn. Heb vandaag ook eens mijn hechtingen bekeken, smerig. maar die praatjes bespaar ik jullie verder^^
    Ik ben nu eigenlijk opzoek naar lekker vloeibaar voedsel, want die vla en soep komt me mijn neus wel wat uit. Iemand een idee?


    Music is the new sex

    Andere soep :'D
    Sorry ik weet niet veel.
    Ik snap niet waarom ik verstand kiezen heb verschrikkelijke rot dingen om te poetsen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    alles wat je maar wilt! doe het in de blender en voeg water toe en voila! vloeibaar voedsel


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Babyvoeding! ;D
    Dat at ik toen ik een beugel kreeg. x3

    Babyvoeding zoals Altair zegt inderdaad. En maak anders smoothies ofzo idk.

    Bouillon, milkshake, smoothie, spaghetti


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fruit + Blender = Vloeibaar voedsel. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Stop gewoon wat in de blender (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ehm, dat astronautenvoedsel, dat kun je bij de apotheek halen, en het zit vol vitaminen enz.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn zijn er uitgehaald midden Augustus , en ik at gewoon alles wat ik kon eten xD Meestal puree met wortelen onder of je kan er een andere groente onder doen en goed pletten en ja gewoon alles goe vloeibaar :p
    Maar eens dat de draadjes eruit zijn kan je weer alles eten, zo weird xD


    Stop wishing, Start doing..

    Maak milkshakes 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    je maakt me bang... =_=


    | Reality is for people that lack imagination |

    Misschien yoghurt met honing? Dat is ook nog eens goed voor je keel, de honing en die is ook nog niet genoemd Appelmoes! Ook heerlijk vloeibaar voedsel en nauurlijk pap, engeltjespap tenminste zo noem ik het, eigenlijk pap voor baby's en peuters maar het is echt heerlijk en natuurlijk brinta


    Physics is awesome

    Prima timing mijn mama heeft ook haar verstandskiezen laten trekken. Maar zij eet... niks dus.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ah pijnlijk =o
    Idk, uhm, pasta? Dat is makkelijk met eten ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aardappelpuree, perenmoes, appelmoes, babypotjesvoedsel.(: