• Hoi allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Ik wil namelijk een trailer zoals deze maken - met Engelse voice-overs - maar daar heb ik voice-acteurs voor nodig. Nu vroeg ik me af of enkelen van jullie dat willen doen. Het is voor mijn story 'That's What You Get'.
    Hayley heeft alles wat haar hartje begeert, ze is de hoofdcheerleader, is dochter van de burgemeester en kan bijna alle jongens krijgen, buiten Matt, de nieuwe bad boy dan. Om hem te versieren, wil ze hem jaloers maken met buitenbeentje Yu. Hayley wil echter verder gaan dan alleen kussen met hem en dat kan zijn vader niet hebben dus neemt hij het impulsieve besluit om iets te doen: haar in een jongen veranderen. Wanneer Yu's vader doorheeft dat hij een fout heeft gemaakt verhuizen ze naar de andere kant van het land en dus zit Hayley in een rotsituatie. Haar broertje wil haar helpen, en haar vader verplicht haar toch naar school te gaan dus schrijft ze zich in als haar neefje: Joey. Ze krijgt al snel een warm welkom van Robbie, een jongen die ze via sms gedumpt heeft en geen idee heeft dat zij Hayley is en Nora, haar vroegere beste vriendin die ze door haar status vergeten is.

    Vragen:
    Dat is allemaal wel goed en wel, maar wat krijg ik in ruil?
    Je krijgt sowieso een credit in de trailer zelf, degenen die de hoofdrollen inspreken krijgen de grootste credtis. En als je zelf ooit zo'n trailer wil maken zal ik je zeker helpen.
    Huh? Er zijn toch jongens in dat verhaal?
    Ja, ik heb zeker weten jongens nodig! En zoniet kunnen meisjes ook voor die rol 'auditie doen', dan verzwaar ik je stem gewoon een beetje, maar dat is alleen in noodgevallen. Dus als je broers/vriendjes/best guy friends hebt die dit misschien willen doen: zeker vragen!
    Wat zijn je eisen?
    *Een hoorbare audio-software. [Iedereen heeft sowieso een geluidsrecorder op zijn computer staan maar je kan het ook opnemen met je telefoon/iPod of je neemt het op met een camera en dan converteer ik het naar mp3.]
    *Duidelijk Engels. [Sommige mensen hebben accenten en dat is niet erg maar je Engels moet wel verstaanbaar voor heel de wereld]
    *Tijd en geduld. [Omdat ik niet weet hoeveel mensen dit willen doen moet ik wachten om een 'script' te schrijven, en ik wil ook niet dat je het na 2 dagen weer weigert te doen, je moet er zeker van zijn]
    En tenslotte, welke rollen zijn er?
    Hoofdrollen:
    Joey Ramm / Chord Overstreet - Georgeee
    Hayley als jongen.
    Nora Weeks / Bridgit Mendler - ?
    Hayley's beste vriendin.
    Robbie Sanders / Chace Crawford - ?
    Hayley's love intrest.
    Charlie Ramm / Logan Lerman - Chicary
    Hayley's 14-jaar oude broertje.
    Hayley Ramm / Candice Accola - ?
    Hayley zelf.
    Bijrollen (minder tekst):
    Lucy Skye / Willa Holland - ?
    Robbie's vriendin.
    Tess McManice / Brittany Snow - Frappucino
    Hayley's beste vriendin in het cheerleaderteam.
    Amy Winsell / Josie Loren - ?
    Charlie's love intrest.
    Courtney Curtains / Miranda Cosgrove - ?
    Iemand die verliefd is op Joey.
    Narrator - ?
    Die stem die belangrijke dingen zegt in de trailer.
    (Als ik er nog nodig heb zet ik het wel hier)
    En hoe wordt die auditie gedaan?
    Als je 100 procent zeker weet dat je vlot en duidelijk Engels praat wil ik je geloven op je woord maar als dat niet zo is kan je hier altijd een soort testje (youtube-filmpje of zo) zetten.
    En als je dit leuk vind en dit nog wil doen kan je zeker nog audities doen voor voice-over series op youtube en zo! Meer vragen? Stel ze maar.
    Kandidaten:
    Voor rollen die meerdere mensen willen moeten er audities gedaan worden!
    Voor Nora: Hes (auditie ontvangen), Immobulus, Cumberbatch (auditie ontvangen), Schneider, Basecca
    Voor Hayley: Hes (auditie ontvangen), Grizzly, Cumberbatch (auditie ontvangen), Basecca
    Voor Lucy: Anhysbys, Cocktails (auditie ontvangen)
    Voor Narrator: Prim, Grizzly
    Voor Courtney: /
    Voor Amy: Hipster
    Voor Robbie:
    Eender welke rol: Elements (auditie ontvangen)/

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 15:12 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik wil wel, maakt me niet echt uit wat voor rol
    of eigenlijk zou ik wel graag de stem ijn die belangrijke dingen zegt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik wil wel, maakt me niet echt uit wat voor rol
    of eigenlijk zou ik wel graag de stem ijn die belangrijke dingen zegt

    Dat is geweldig! Ga je auditie doen of ben je er zeker van dat je een goede en duidelijke stem en geluidsrecorder hebt?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik denk er nog over na.
    yeahamalevoiceee.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 16:51 ]


    We're all mad here.

    Imogene schreef:
    (...)
    Dat is geweldig! Ga je auditie doen of ben je er zeker van dat je een goede en duidelijke stem en geluidsrecorder hebt?

    Ik wil wel auditie doen, maar ik weet niet wat ik dan moet zeggen
    Ik heb een hele goede ingebouwde webcam in mijn laptop waardoor ik heeel goed geluid op kan nemen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil ook wel meedoen, maakt niet uit welke rol maar wel een meisje want mijn stem is denk ik niet laag genoeg om een jongen op een natuurlijke manier te imiteren. haha ik wou ook zo'n trailer gaan maken maar had geen inspiratie voor het filmpje. Ik heb wel een goede recorder op mijn phone en laptop. Wil je een proefbestand?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Haha klinkt leuk :3
    Courtney klinkt wel leuk om te doen maar als je daar al iemand voor hebt zou ik ook best iemand anders willen zijn :3
    Zelfs een jongen :3

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 17:51 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elements schreef:
    Ik wil ook wel meedoen, maakt niet uit welke rol maar wel een meisje want mijn stem is denk ik niet laag genoeg om een jongen op een natuurlijke manier te imiteren. haha ik wou ook zo'n trailer gaan maken maar had geen inspiratie voor het filmpje. Ik heb wel een goede recorder op mijn phone en laptop. Wil je een proefbestand?

    Ja! Dat zou geweldig zijn en voor Amy is nog niemand geïnteresseerd? En als je wilt help ik je wel met zo'n trailer :3
    LostPromises schreef:
    Haha klinkt leuk :3
    Courtney klinkt wel leuk om te doen maar als je daar al iemand voor hebt zou ik ook best iemand anders willen zijn :3
    Zelfs een jongen :3

    Ik kies niet de eerste de beste dus je kan ook auditie doen voor Courtney maar ik zou enorm blij zijn als je een jongen zou inspreken, die heb ik namelijk ook nodig. Qua jongens heb je nog alle keuze.
    Georgeee schreef:
    Ik denk er nog over na.
    yeahamalevoiceee.

    Waaaaaah, ik zou echt zo blij zijn moest je dat doen.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Haha ik ga eerst je story maar eens lezen, krijg ik ook een beetje een idee wat voor meisje Tess is. xd


    It's time to be happy again.

    Imogene schreef:
    (...)
    Waaaaaah, ik zou echt zo blij zijn moest je dat doen.

    Ik wil het denk ik wel doen/ (:


    We're all mad here.

    Frappucino schreef:
    Haha ik ga eerst je story maar eens lezen, krijg ik ook een beetje een idee wat voor meisje Tess is. xd

    Haha, dat hoeft niet hoor. Tess is gewoon een cheerleader en Hayley liet Nora vallen voor haar reputatie en werd dan beste vrienden met haar maar wanneer Hayley verandert wilt Tess Hayley's crush stelen.
    Georgeee schreef:
    (...)
    Ik wil het denk ik wel doen/ (:

    Oh echt waar? Kies maar welke rol =D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Imogene schreef:
    Imogene zei op 11 okt 2011 - 18:35:

    Elements schreef:
    Ik wil ook wel meedoen, maakt niet uit welke rol maar wel een meisje want mijn stem is denk ik niet laag genoeg om een jongen op een natuurlijke manier te imiteren. haha ik wou ook zo'n trailer gaan maken maar had geen inspiratie voor het filmpje. Ik heb wel een goede recorder op mijn phone en laptop. Wil je een proefbestand?


    Ja! Dat zou geweldig zijn en voor Amy is nog niemand geïnteresseerd? En als je wilt help ik je wel met zo'n trailer :3


    Waar moet ik het heen sturen?
    Ik weet niet of je me echt kan helpen, haha mijn story is fanfiction en ik kan niet echt passende personages vinden. Ik kan verder goed een filmpje in elkaar zetten dus dat is het probleem niet:P


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    ik kan zelf met brits, amerikaans, australisch en frnas accent Engels praten, ik spreek vlot engels al sinds ik 4 was, en heb op school stemlessen om mijn stem te verbeteren, dus ik wil Hayley of welke andere rol ook doen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    en Narrator wil ik ook doen! XD das altijd zo grappig


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Elements schreef:
    Waar moet ik het heen sturen?
    Ik weet niet of je me echt kan helpen, haha mijn story is fanfiction en ik kan niet echt passende personages vinden. Ik kan verder goed een filmpje in elkaar zetten dus dat is het probleem niet:P

    Oh oké. En als je een youtube acc hebt kan je het daar opzetten, anders geef ik je mijn e-mail adres.
    Grizzly schreef:
    ik kan zelf met brits, amerikaans, australisch en frnas accent Engels praten, ik spreek vlot engels al sinds ik 4 was, en heb op school stemlessen om mijn stem te verbeteren, dus ik wil Hayley of welke andere rol ook doen.

    Een Amerikaans accent zou geweldig zijn! Ik zet bij de kanditaten dat jij voor Hayley of Narrator probeert, goed? :3


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Imogene schreef:
    (...)
    Oh echt waar? Kies maar welke rol =D

    Kies maaar, vind ze alle goed : D?


    We're all mad here.