• Hoi allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Ik wil namelijk een trailer zoals deze maken - met Engelse voice-overs - maar daar heb ik voice-acteurs voor nodig. Nu vroeg ik me af of enkelen van jullie dat willen doen. Het is voor mijn story 'That's What You Get'.
    Hayley heeft alles wat haar hartje begeert, ze is de hoofdcheerleader, is dochter van de burgemeester en kan bijna alle jongens krijgen, buiten Matt, de nieuwe bad boy dan. Om hem te versieren, wil ze hem jaloers maken met buitenbeentje Yu. Hayley wil echter verder gaan dan alleen kussen met hem en dat kan zijn vader niet hebben dus neemt hij het impulsieve besluit om iets te doen: haar in een jongen veranderen. Wanneer Yu's vader doorheeft dat hij een fout heeft gemaakt verhuizen ze naar de andere kant van het land en dus zit Hayley in een rotsituatie. Haar broertje wil haar helpen, en haar vader verplicht haar toch naar school te gaan dus schrijft ze zich in als haar neefje: Joey. Ze krijgt al snel een warm welkom van Robbie, een jongen die ze via sms gedumpt heeft en geen idee heeft dat zij Hayley is en Nora, haar vroegere beste vriendin die ze door haar status vergeten is.

    Vragen:
    Dat is allemaal wel goed en wel, maar wat krijg ik in ruil?
    Je krijgt sowieso een credit in de trailer zelf, degenen die de hoofdrollen inspreken krijgen de grootste credtis. En als je zelf ooit zo'n trailer wil maken zal ik je zeker helpen.
    Huh? Er zijn toch jongens in dat verhaal?
    Ja, ik heb zeker weten jongens nodig! En zoniet kunnen meisjes ook voor die rol 'auditie doen', dan verzwaar ik je stem gewoon een beetje, maar dat is alleen in noodgevallen. Dus als je broers/vriendjes/best guy friends hebt die dit misschien willen doen: zeker vragen!
    Wat zijn je eisen?
    *Een hoorbare audio-software. [Iedereen heeft sowieso een geluidsrecorder op zijn computer staan maar je kan het ook opnemen met je telefoon/iPod of je neemt het op met een camera en dan converteer ik het naar mp3.]
    *Duidelijk Engels. [Sommige mensen hebben accenten en dat is niet erg maar je Engels moet wel verstaanbaar voor heel de wereld]
    *Tijd en geduld. [Omdat ik niet weet hoeveel mensen dit willen doen moet ik wachten om een 'script' te schrijven, en ik wil ook niet dat je het na 2 dagen weer weigert te doen, je moet er zeker van zijn]
    En tenslotte, welke rollen zijn er?
    Hoofdrollen:
    Joey Ramm / Chord Overstreet - Georgeee
    Hayley als jongen.
    Nora Weeks / Bridgit Mendler - ?
    Hayley's beste vriendin.
    Robbie Sanders / Chace Crawford - ?
    Hayley's love intrest.
    Charlie Ramm / Logan Lerman - Chicary
    Hayley's 14-jaar oude broertje.
    Hayley Ramm / Candice Accola - ?
    Hayley zelf.
    Bijrollen (minder tekst):
    Lucy Skye / Willa Holland - ?
    Robbie's vriendin.
    Tess McManice / Brittany Snow - Frappucino
    Hayley's beste vriendin in het cheerleaderteam.
    Amy Winsell / Josie Loren - ?
    Charlie's love intrest.
    Courtney Curtains / Miranda Cosgrove - ?
    Iemand die verliefd is op Joey.
    Narrator - ?
    Die stem die belangrijke dingen zegt in de trailer.
    (Als ik er nog nodig heb zet ik het wel hier)
    En hoe wordt die auditie gedaan?
    Als je 100 procent zeker weet dat je vlot en duidelijk Engels praat wil ik je geloven op je woord maar als dat niet zo is kan je hier altijd een soort testje (youtube-filmpje of zo) zetten.
    En als je dit leuk vind en dit nog wil doen kan je zeker nog audities doen voor voice-over series op youtube en zo! Meer vragen? Stel ze maar.
    Kandidaten:
    Voor rollen die meerdere mensen willen moeten er audities gedaan worden!
    Voor Nora: Hes (auditie ontvangen), Immobulus, Cumberbatch (auditie ontvangen), Schneider, Basecca
    Voor Hayley: Hes (auditie ontvangen), Grizzly, Cumberbatch (auditie ontvangen), Basecca
    Voor Lucy: Anhysbys, Cocktails (auditie ontvangen)
    Voor Narrator: Prim, Grizzly
    Voor Courtney: /
    Voor Amy: Hipster
    Voor Robbie:
    Eender welke rol: Elements (auditie ontvangen)/

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 15:12 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik wil eventueel wel Robbie doen, ik kan heel laag praten. Maar het liefst zou ik toch narator ofo doen of een meisje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    List me., I'm innnnnn? :'D

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:45 ]


    We're all mad here.

    Ik wil wel meedoen :')
    Ik heb een Brits accent, vind je dat goed?
    Hayley's beste vriendin ofzo?
    Of Hayley zelf?
    Maar ik ga wel morgen op vakantie, misschien kan ik auditie alvast doen of wachten tot na de vakantie :') wil wel heel graag

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:50 ]


    Not all those who wander are lost.

    Trouwens, ik zie dat je ook een rol als Narrator hebt, is die ook vrij? Want die zou ik ook wel graag willen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oja Immobulus


    >>>>Trinket


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Oja, ik ben niet de slimste op het gebied van computers maar hoe kan ik de auditie naar je sturen???

    En wat moet ik allemaal zeggen????


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Trinket schreef:
    Oja, ik ben niet de slimste op het gebied van computers maar hoe kan ik de auditie naar je sturen???

    En wat moet ik allemaal zeggen????

    'Who do you think you are? You think you can just dump him?' voor Nora.
    En als je wil mag je m'n msn hebben (:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Imogene schreef:
    (...)
    'Who do you think you are? You think you can just dump him?' voor Nora.
    En als je wil mag je m'n msn hebben (:



    Oké, ik stuur je straks een pb met m'n msn erin(Ik doe niks met msn dat je het ff weet, daarom heb ik ook geen vrienden op msn)

    Oja m'n stem klinkt iets raarder dan normaal(Ik ben verkouden)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 10:54 ]


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Nog iemand kandidaat voor Courtney?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:30 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik wil wel de narrator doen of Hayley. Ik heb ooit al eens een voice-over gedaan voor mijn eigen trailer:



    Voor het geval je wil horen hoe mijn stem is/hoe ik Engels praat, lol x'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Flopsy schreef:
    Nog iemand kandidaat voor Courtney?

    Aangezien ik narattor niet ga worden wil ik Courney wel prberen
    Ik was Prim btw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ameria schreef:
    Ik wil wel de narrator doen of Hayley. Ik heb ooit al eens een voice-over gedaan voor mijn eigen trailer:



    Voor het geval je wil horen hoe mijn stem is/hoe ik Engels praat, lol x'D.

    Wow, jij hebt een goede stem maar is er een effect gedaan daarop? Want het klinkt precies een beetje oud, of alsof er ruis op zit.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Flopsy schreef:
    (...)
    Wow, jij hebt een goede stem maar is er een effect gedaan daarop? Want het klinkt precies een beetje oud, of alsof er ruis op zit.


    Dat komt omdat ik dat op mijn oude MP3 had ingesproken, haha (: Vandaar dat er wat ruis op zit (: En ik had met een programmatje een beetje echo toegevoegd, omdat ik dat een mooi effect vond hierbij (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle