• Ja daar zit ik dus heel erg mee, hij is 31 oktober jarig, we zijn nu even bezig en hij zegt dat hij niks wil (ja mij, maar om mezelf nou in te pakken en voor de deur te gaan staan.. ;p)! Dus ik vraag me af of jullie tips hebben voor een origineel kado, we hebben dus nog niks dus het moet niet iets heeeel romantisch zijn ofzo, maar wel origineel!

    TIPS?! :'D


    -

    TELETUBIE PAK!

    mhm, ik zou denken iets wat te maken heeft met z'n hobbies, maar voor de rest weet ik eigenlijk niks.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    TELETUBIE PAK!

    mhm, ik zou denken iets wat te maken heeft met z'n hobbies, maar voor de rest weet ik eigenlijk niks.

    Het is ook nogal moeilijk, ik zit ook al 2 weken te tobben over wat ik moet geven xD


    -

    Je kan een kaartje om jezelf doen met daar voor "voor 'zijn naam'" en dan gewoon idk iets van een armband of whatever geven. : D
    Het gaat meer om de manier hoe je het geeft dan wat je geeft.


    We're all mad here.

    Uhm... bak een taart voor hem of iets dergelijks.


    I am an idiot, I move.

    Ja, zegt die van mij ook, ''ik wil alleen jou''. Maarja.. Ik wist ook niks en had met alle liefde een game voor hem gekocht maar ik heb 't geld niet, dus heb ik 'm parfum gekocht. Nja.. haha. Echt orgineel is het niet..

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 15:51 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Een handdruk :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Joker schreef:
    Ja, zegt die van mij ook, ''ik wil alleen jou''. Maarja.. Ik wist ook niks en had met alle liefde een game voor hem gekocht maar ik heb 't geld niet, dus heb ik 'm parfum gekocht. Nja.. haha. Echt orgineel is het niet..

    Ja dat is ook dat ik altijd nog kan doen, maar het is inderdaad niet heel origineel! Oh ik vind het wel echt moeilijk hoor XD


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Ja dat is ook dat ik altijd nog kan doen, maar het is inderdaad niet heel origineel! Oh ik vind het wel echt moeilijk hoor XD
    Waar liggen zijn intresses? Hobby's?


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Waar liggen zijn intresses? Hobby's?

    Muziek, voetbal, gitaar ehhh hij word wel 21 o_o


    -

    Joker schreef:
    Ja, zegt die van mij ook, ''ik wil alleen jou''. Maarja.. Ik wist ook niks en had met alle liefde een game voor hem gekocht maar ik heb 't geld niet, dus heb ik 'm parfum gekocht. Nja.. haha. Echt orgineel is het niet..


    Een jongen parfum geven vind ik wel orgineel :3 mhm, ik vind persoonlijk games niet echt een leuk verjaardagscadeau, iets persoonlijks is beter imao

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 16:04 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    hij zegt dat ie jou wil
    dat zei mijn ex ook
    komop, bedenk es iets anders, zo hatelijk als ze dat zeggen xD

    maar ik zou het niet weten eigenlijk :'D

    Maak zelf cupcakes! :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Een taart is altijd goed, neem ik aan. x'D
    Ik heb hier geen ervaring mee


    I can't even think straight.

    Een fotolijstje met een foto van jullie tweeën in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bak zelf een appeltaart voor hem en geef hem daarnaast nog iets kleins, een sierraad of zo. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.