• Ja daar zit ik dus heel erg mee, hij is 31 oktober jarig, we zijn nu even bezig en hij zegt dat hij niks wil (ja mij, maar om mezelf nou in te pakken en voor de deur te gaan staan.. ;p)! Dus ik vraag me af of jullie tips hebben voor een origineel kado, we hebben dus nog niks dus het moet niet iets heeeel romantisch zijn ofzo, maar wel origineel!

    TIPS?! :'D


    -

    PrincesSnape schreef:
    Een fotolijstje met een foto van jullie tweeën in.

    we zijn nog niet echt samen zeg maar dus dat kan ik nog niet echt doen ;p


    -

    ZeroGravity schreef:
    Bak zelf een appeltaart voor hem en geef hem daarnaast nog iets kleins, een sierraad of zo. :3

    ik zat ook al te denken aan een sieraad ofzo, aah wat moeilijk dit! ;p


    -

    Iets zelfgemaakt
    Een cake of what ever iets bakken en dan er wat op schrijven met glazuur,
    Of emm.... een kettinkje.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    -kuch-
    Hebben jullie seks (cat)?


    Life is hard and then we die

    Je moet jezelf niet inpakken, je moet jezelf laten uitpakken door hem :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Geen idee, ik heb mijn ex niks gegeven toen ik nog met hem had en hij jarig was :'D


    -

    Koop voetbalkaartjes! En als hij dan niet wil gaan mag je ze mij sturen. (krul)


    ars moriendi

    youleftme schreef:
    (...)
    Muziek, voetbal, gitaar ehhh hij word wel 21 o_o


    kun je muziek schrijven? schrijf dan een stuk voor hem.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    PUKKELxDING schreef:
    -kuch-
    Hebben jullie seks (cat)?

    nog niet (cat)


    -

    PUKKELxDING schreef:
    -kuch-
    Hebben jullie seks (cat)?

    zijn ideeën waren wel, een massage en aardbeien van mij af eten.......... xD


    -

    Grizzly schreef:
    (...)

    kun je muziek schrijven? schrijf dan een stuk voor hem.

    Oh dat zou vet zijn.. maar ik kan serieus niets spelen ):


    -

    Ga als cadeau samen foto's maken door een fotograaf, waarna je de foto (of foto's) ingelijst kan meenemen (: Ik heb geen idee hoe duur dat is, dus als t ongetaalbaar is is t niet mijn idee ;p


    Inspiration can hit you any time

    Maak een pakketje voor hem, met een leuke avond met jou of zo? Leuke films, popcorn, etc. Zo geef je jezelf er ook nog half bij! Haha, sorry, ik ben inspiratieloos. (:

    koop een leuke film of zo
    of ga met hem naar de bioscoop

    Dursley schreef:
    Maak een pakketje voor hem, met een leuke avond met jou of zo? Leuke films, popcorn, etc. Zo geef je jezelf er ook nog half bij! Haha, sorry, ik ben inspiratieloos. (:
    Dat is op zich nog wel een leuk idee, 2 bioscoop bonnen geven ofzo! *hinthint*


    -