• Hebben jullie ook zoveel tussenuren?
    Morgen heb ik alweer het zoveelste tussenuur, het derde uur valt uit. En jammer genoeg heb ik dan het vierde uur les, al mijn vriendinnen niet. Zit ik daar heel leuk alleen. ):
    Dus wie irriteert zich ook zo aan die tussenuren?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -Steekt hand op- morgen het tweede. Jech.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik kan geen tussenuren hebben met mijn rooster en ik ben vaak al meteen vrij als er 1 les uitvalt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb superveel standaard tussenuren en vaak valt er dan ook nog iets uit, dus ja, ik word er echt strontziek van.

    Ik heb nauwelijks tussenuren en de Jumbo is een voetpaadje oversteken bij mijn school vandaan (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    morgen maar twee uur en waarschijnlijk valt er of een of allebei uit.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb er niet zoveel, dus ik mag niet klagen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Reassurance schreef:
    Ik kan geen tussenuren hebben met mijn rooster en ik ben vaak al meteen vrij als er 1 les uitvalt :'D


    Ik ook maar dan alleen dat uur :'D

    Ik!
    Zo heb ik soms dagen tot half 6, maar tussendoor 3 tussenuren. Zo frustrerend!


    I was an angel living in the garden of evil

    Wees blij, ik heb het een jaar zonder gedaan en dat werkte voor geen meter. Laat thuis en dan nog al het huiswerk maken is geen pretje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Elf per week. Dus zeur niet. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had om meest onzinnige tijden tussenuren
    eerst had ik maandag les, les, les, les, en daarna ergens nederlands tussenuur nederlands
    laatste rooster was: 1ste 4 uur vrij, les, tussenuur en daarna weer les en dan klaar
    Het moet altijd die leraren goed uitkomen:@


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Amper tot nooit, yes voor HBO


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, de leraren zijn allemaal op examenjaarreis mee. Dus ik heb deze week 11 uur uitval ofzo?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb geen tussen uren, alleen ik heb op woensdag de ochtend vrij en hoef ik pas om één uur te beginnen.

    Nee.. ;d
    Maar wel dat ik woensdag&donderdag voor jankut op school zit -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you