• Dit is een story waarin ik one shots en stand alones schrijf voor of over andere mensen, ook ideetjes voor story’s komen er waarschijnlijk in. Als je er een wilt kan je dit topic invullen. De one shots kunnen gaan over: One direction, Twilight, Voetbal, All time low, Bepaalde celebs (vraag het wel eens even), Percy Jackson,.. Voor anderen kan je het altijd vragen, maar als ik er geen verstand van heb, ga ik er niet over schrijven.
    Neem een abo want ik waarschuw niet.
    Lots lots lots of love..
    .


    Dat is genoeg uitleg, niet?
    Dus als je er eentje wilt vul dit even in:

    Over wie moet het gaan?
    Naam personage?
    Kleine karakter beschrijven? Geen ellelange zinnen, kernwoorden.
    Idee? Als je een ideetje hebt, gaat het altijd veel gemakkelijker en krijg je je deeltje ook sneller. Hou hier rekening mee !
    Extra?


    Neem een abo, ik waarschuw niet!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:08 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Over wie moet het gaan? Liam Payne
    Naam personage? Liyanna
    Kleine karakter beschrijven? Geen ellelange zinnen, kernwoorden. lief, koppig, eigenwijs, verlegen, boekenwurm.
    Idee? Als je een ideetje hebt, gaat het altijd veel gemakkelijker en krijg je je deeltje ook sneller. Hou hier rekening mee ! Ze maakt foto's tijdens een awards. Love story. Verder weet ik even niets.
    Extra? /


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    Over wie moet het gaan? Niall Horan.
    Naam personage? Sanne.
    Kleine karakter beschrijven? Onzeker, rustig, betrouwbaar, intelligent, onduidelijk en vrij stilletjes.
    Idee? Dat ze elkaar eigenlijk al heel lang kennen, maar eigenlijk elkaar nooit mochten. Totdat ze een blinddate krijgen en het super romantisch is. Waaaah stomme uitleg.
    Extra? Jij kan goed schrijven. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Over wie moet het gaan? Louis Tomlinson
    Naam personage? Lynn
    Kleine karakter beschrijven? Vrolijk, uitbunding, down to earth, grappig,..
    Idee? Euhm, liefst gewoon iets schattig en romantisch..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Over wie? Harry Styles.
    Naam? Selina.
    Karakter? Onzeker, rustig, betrouwbaar, intelligent, wat mollig en vrij stilletjes.
    Idee? lovestory. Selina heeft een crush op Harry. Maar ze wordt gepest door de cheerleaders (populair) dus de bitches van de school. De voetbal speler (populair) Harry Styles neemt het voor haar op. Hij besluit om te spijbelen en allerlei leuke dingen te gaan doen. Op het einde van de dag zoent Harry haar en zo worden ze een stelletje.
    Extra? ...

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 18:45 ]

    Bro's Stand alone staat online (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Over wie moet het gaan? Niall Horan.
    Naam personage? Charlene
    Kleine karakter beschrijven? Verlegen, stil, onzeker en een beetje een droogkloot.
    Idee? Over een nerd - dat meisje dus - en Niall is dan populair en dan wordt Niall verliefd op haar. Nee, ik ben niet goed in samenvattingen -a-. Maar ik hoop dat je het begrijpt?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 23:06 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Over wie moet het gaan? Zayn Malik
    Naam personage? Lieke
    Kleine karakter beschrijven? Koppig, verlegen, betrouwbaar, moedig
    Idee? Lieke heeft Zayn vroeger ooit uit de brand geholpen, maar dat heeft hij met zijn grote ego nooit kunnen accepteren. Hierdoor mag hij haar niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Over wie moet het gaan? Harry Styles
    Naam personage? Michelle.
    Kleine karakter beschrijven? Aardig, lief, koppig, rustig en betrouwbaar
    Idee? Euhmm, dat ze elkaar niet kennen maar dat ze door een vriendin met hem op een date word gezet.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Doncaster's stand alone staat ook online. xoxo


    all I want is the taste that your lips allow

    Over wie moet het gaan? Niall, cuz I love him.
    Naam personage? Haha nogmaals Sanne.
    Kleine karakter beschrijven? Sanne is rustig, droog, snel jaloers en bezit wel wat humor.
    Idee? Sanne en Niall zijn al sinds klein af aan beste vrienden. Ze zijn totaal niet verliefd op elkaar, maar doen wel alles met elkaar. Dit verandert wanneer Niall een meisje mee brengt en haar aan Sanne voorsteld. Er borrelt meteen jaloezie bij haar op, omdat het meisje perfect is. Hoe je het laat eindigen, mag je wel zelf weten. Het hoeft geen lovestory te zijn, mag wel. (:
    Extra: Sanne heeft overgewicht en voelt zich daarom meteen lelijker door het meisje dat harstikke slank is en perfect is, eigenlijk. Niall weet dat ze zich hier altijd al onzeker over heeft gevoeld.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag het ook over Alex Gaskarth en Liam gaan. Ik kan niet kiezen tussen die twee.
    Naam personage: Linde.
    Kleine karakter beschrijving: Rustig, dromerig type dat een goed gevoel voor humor heeft.
    Idee? Idk, zoek wat leuks uit?
    Extra: Linde is haar ouders verloren op jonge leeftijd.


    SLOAN.

    Over wie moet het gaan? Zayn Malik. :9~
    Naam personage? Charléne.
    Kleine karakter beschrijven? Echt héél druk, grote mond tegen iedereen en kan bijna nooit serieus zijn.
    Idee? Charléne en Zayn zitten allebei in het populaire groepje, maar ze heeft Zayn echt nooit gemogen en aardig tegen hem doet ze ook niet, omdat ze Zayn echt zo'n player vindt. Totdat ze beseft dat ze eigenlijk verliefd op hem is en ze jaloers was op die meisjes die met hem gehad hebben. Ofzo iets? xd
    Extra? -

    Yep, je hebt die ene nog niet geschreven en dan komt er nog één. But ik vind dat je goed schrijft. (=


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Over wie moet het gaan?Liam Payne
    Naam personage: Ariane {Ari-ann}
    Kleine karakter beschrijven? Rustig, lief en zegt wat ze denkt.
    Idee? Ze zijn al jaren vrienden en beginnen gevoelens voor elkaar te krijgen. Maar ze weten het niet van elkaar. Een paar vrienden regelen voor hun een date. Ze hebben een date bij een restaurant bij het strand. Kaarslicht en alles, dan weten ze dat het echt is.
    Extra -


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Over wie moet het gaan? Jack barakat
    Naam personage? Hailie
    Kleine karakter beschrijven? Pessimistisch, slim, direct, niet op haar mondje gevallen, wijs.
    Idee?Jack&Hailie zijn al lange tijd samen, maar het gaat al een tijdje niet goed tussen ze. Hailie heeft veel problemen met zichzelf, en duwt Jack steeds meer van zich af. Jack zet alles op alles om de oude Hailie terug te krijgen.
    Extra?-


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    schrijf je ook over naruto??


    When you believe your dreams come true