• Ik voelde me al niet lekker. En was net al over me nek gegaan. Nu net weer:S Ik voel me echt kut en weet nou niet wat ik moet doen. Bij de wastafel blijven staan voor dat het weer gebeurt:S Slapen of gewoon kletsen op quizlet. Er is ook nog eens versite:S Hebben jullie dit ook wel eens?

    Xx. Taartje die zus kut voelt:S

    ehmm.. misschien doet frisse lucht goed?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    slapen n_n


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ehmm.. misschien doet frisse lucht goed?


    Ja ik ga meteen me raam open zetten(H)

    slapen n_n


    Ga ik zo ook lekker doen(H)

    Ik zou gaan slapen.
    Je visite verstaat het wel? Het is volgens mij allesinds niet goed om op Quizlet te blijven. Niet dat ik je weg wil ofzo hea! Maar gewoon, voor je gezondheid. Ik denk dat je toe bent aan rust, en dat het morgen [hopelijk] beter met je gaat!
    Allesinds veel beterschap!
    <3.


    -

    Ik zou gaan slapen.

    Je visite verstaat het wel? Het is volgens mij allesinds niet goed om op Quizlet te blijven. Niet dat ik je weg wil ofzo hea! Maar gewoon, voor je gezondheid. Ik denk dat je toe bent aan rust, en dat het morgen [hopelijk] beter met je gaat!

    Allesinds veel beterschap!

    <3.


    Dankje wel ik ga nu ook lekker van de computer af als ik het zo hoor is het beter(H)

    (...)

    Dankje wel ik ga nu ook lekker van de computer af als ik het zo hoor is het beter(H)


    Ok ^^
    En laat morgen [als je wilt] gerust wat weten. Ik ken je dan wel niet, maar ik zit met je in..
    <3. Slaapwel.


    -