• Inmiddels heb ik het gevoel dat ik in een identiteitscrisis zou belanden als ik mijn kip of username weg zou doen, maar ik vond dat het toch wel nodig was om het een en ander op te ruimen na drie jaar van totale verloedering wat betreft dit account, dus werd het mijn profiel. :Y) Het slechte stukje tekst uit 2012 is vervangen door een nog slechter stukje tekst anno 2015, plus een hele coole foto, want je kan nooit genoeg kippen hebben. 8D Die foto is eigenlijk de enige reden waarom ik dit topic aanmaak. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik was inderdaad even bang voor het voortbestaan van je kip toen ik de titel en jouw naam zag, maar in plaats daarvan heb je meer (en heel pluizige, oh gosh) kip toegevoegd! Yay. ^^
    Ik zou nu iets willen zeggen over veelzijdigheid, maar daar komt ook iets over vlees aan te pas, en dat vind ik een beetje zielig voor deze superhip geklede kippen.

    Ik googlede "chicken gif" om nog iets aan deze reactie toe te voegen. Drie keer raden wat het derde resultaat was. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha dat kuiken.
    Ik voel nu wel heel sterk de drang om je "gewoon eens wat" te sturen in je gb, maar ik zal me inhouden.

    Square schreef:
    Ik was inderdaad even bang voor het voortbestaan van je kip toen ik de titel en jouw naam zag, maar in plaats daarvan heb je meer (en heel pluizige, oh gosh) kip toegevoegd! Yay. ^^
    Ik zou nu iets willen zeggen over veelzijdigheid, maar daar komt ook iets over vlees aan te pas, en dat vind ik een beetje zielig voor deze superhip geklede kippen.

    Ik googlede "chicken gif" om nog iets aan deze reactie toe te voegen. Drie keer raden wat het derde resultaat was. :Y)



    Jaaa, het origineel. De bron waar ik mijn Quizletgezicht schaamteloos van heb gejat. (krul)

    @Evi, dat zou wel de perfecte verschrikkelijke woordgrap kunnen zijn waar ik het over had. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Ik was inderdaad even bang voor het voortbestaan van je kip toen ik de titel en jouw naam zag, maar in plaats daarvan heb je meer (en heel pluizige, oh gosh) kip toegevoegd! Yay. ^^
    Ik zou nu iets willen zeggen over veelzijdigheid, maar daar komt ook iets over vlees aan te pas, en dat vind ik een beetje zielig voor deze superhip geklede kippen.

    Ik googlede "chicken gif" om nog iets aan deze reactie toe te voegen. Drie keer raden wat het derde resultaat was. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik dacht even dat je je username wilde veranderen :'D
    But I like your new profile ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wiarda schreef:
    (...)

    Jaaa, het origineel. De bron waar ik mijn Quizletgezicht schaamteloos van heb gejat. (krul)

    @Evi, dat zou wel de perfecte verschrikkelijke woordgrap kunnen zijn waar ik het over had. :')


    Ik kan me niet herinneren dat ik het origineel ooit eerder had gezien, maar ik vind het geweldig. :'D
    En hé, nu kunnen Kip en Vierkant samen dansen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan