• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik
    Topic 2: Klik
    Topic 3: Klik

    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 okt 2011 - 18:33 ]

    Wel heel verdacht dat alle vijf de bèta's online zijn...(wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Wel heel verdacht dat alle vijf de bèta's online zijn...(wbw)


    Dit is een heel complot (wbw)

    Hel schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik!
    "Het goede nieuws, de nieuwe beta's zijn gekozen. Het slechte nieuws, de planeet gaat er volgende week aan. Heeft iemand nog aanvragen die ingestuurd moeten worden?" xD

    Hahahahaha xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Hel schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik!
    "Het goede nieuws, de nieuwe beta's zijn gekozen. Het slechte nieuws, de planeet gaat er volgende week aan. Heeft iemand nog aanvragen die ingestuurd moeten worden?" xD


    .

    ..

    ...

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAH help?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik wacht nog steeds in spanning


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hel schreef:
    (...)

    Mjah, misschien maar verder gaan in februari 2012 zeker? ):


    Nahh, you won't do that. You need us. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Fauvism schreef:
    (...)

    .

    ..

    ...

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAH help?


    Meid, mijn bericht sloeg op het bericht erboven van februari 2012? Neem niet iedere zin te letterlijk... xD

    Jullie maken mij echt zenuwwappig~Geen idee waarom eigenlijk~


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    Jullie maken mij echt zenuwwappig~Geen idee waarom eigenlijk~


    You're not the only one :).
    Iedereen is hier gestressssssst...
    Ik ben geen uitzondering xD.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Relaax people. Stressen heeft geen zin [:

    Ik dacht, door het aantal pagina's dat in dit topic bij zijn gekomen, even dat de ze al gekozen waren. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lol, ik ben al gewoon niet meer gestresst (cat).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    iPotter schreef:
    Ik dacht, door het aantal pagina's dat in dit topic bij zijn gekomen, even dat de ze al gekozen waren. (cat)

    Nope, gewoon gestreste deelnemers die telkens zeggen hoe zenuwachtig ze zijn, en iets met een één april-grap of zo. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nope, gewoon gestreste deelnemers die telkens zeggen hoe zenuwachtig ze zijn, en iets met een één april-grap of zo. :'D

    Ja, ondertussen heb ik het allemaal doorgelezen. :'D Dat klinkt echt heel erg doelloos.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ja, ondertussen heb ik het allemaal doorgelezen. :'D Dat klinkt echt heel erg doelloos.

    Wauw, ik dacht dat ik al verveeld was door alle actieve topics door te lezen. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.