• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Topic 1: Klik
    Topic 2: Klik
    Topic 3: Klik

    De datum van de uitslag is onbekend wegens twee rondes. Hij zal zo snel mogelijk op het forum verschijnen, maar reken toch nog op zo'n 2 weekjes.

    > Inschrijvingen gesloten (woensdag 14 september)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 okt 2011 - 18:33 ]

    iPotter schreef:
    (...)
    Ja, ondertussen heb ik het allemaal doorgelezen. :'D Dat klinkt echt heel erg doelloos.

    Is gwn leuk (joehoe)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben echt benieuwd (lol)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wauw, ik dacht dat ik al verveeld was door alle actieve topics door te lezen. (cat)


    Dat is echt niet raar hoor. Je moet toch iets doen om je te vermaken of om een excuus te hebben niet voor school te werken. Daarbij is dit topic echt te grappig voor woorden. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wauw, ik dacht dat ik al verveeld was door alle actieve topics door te lezen. (cat)

    Haha, ik was gewoon nieuwsgierig? (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Reseda schreef:
    (...)

    Dat is echt niet raar hoor. Je moet toch iets doen om je te vermaken of om een excuus te hebben niet voor school te werken. Daarbij is dit topic echt te grappig voor woorden. (:

    Inderdaad. Ik was ook van plan om een topic aan te maken met een oproep voor leuke stories, maar ik ben te lui, dus ga ik topics doorspitten :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pas als Rutger online is mogen jullie gaan stressen. x]

    Ik wil het weten, het duurt zo lang


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    WinterBreeze schreef:
    Pas als Rutger online is mogen jullie gaan stressen. x]

    ?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    (...)
    ?


    Rutger maakt de officiële uitslag bekend, van daar. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Rutger maakt de officiële uitslag bekend, van daar. (nerd)

    o


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben nieuwsgierig:Y)
    Damm wat ben ik blij dat i niet meedoe(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    zijn de mensen voor de tweede ronde eigenlijk al gekozen of niet?
    Dan weet ik of ik nog steeds moet hopen of niet meer :p


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Dat weten we niet, dat is eht juist. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk wel dat we het ergens deze week horen. Dat zou best wel logisch zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    *rent hyperactief rondjes*
    Zeg het! Ik wil het weten!(duivel)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.