• zeiktopic !

    Ik ben dus al ongeveer 3 jaar smoorverliefd op een jongen die ik door bepaalde redenen niet kan krijgen, maar toch kan ik 'm niet vergeten en blijf ik altijd hopen om toch een kans te maken /kansloos.
    Alleszins ik was zaterdagavond/nacht naar een café gegaan met mijn zus & wat vrienden en die jongen in kwestie (waar ik op verliefd was/ben) kwam daar wat na ons opeens ook binnen. Mijn zus kent 'm omdat hij bij mijn schoonbroer/vriend van mijn zus die ik al als schoonbroer beschouw werkt, dus toen we naar toilet liepen moesten we voorbij hem en zei ze er hallo tegen. Nou, even later liep hij naar buiten en wat later kwam hij terug binnen, recht naar de tafel waar we zaten. De broer van mijn zus dr vriend zat ook bij ons aan tafel en mijn crush liep naar hem, lachte etc en ... hij was zo dicht bij mij maar het deed me níets.
    Normaal als hij zo dicht bij mij in de buurt komt, begint mijn hart als een gek te slaan, bloos ik, krijg ik het warm en al die dingen en toen gewoon niets. Ja, ik had het warm want het was warm in het café, maar het leek alsof hij me helemaal niets deed.
    Nu rond half twee 's nachts kwamen we thuis, ik kroop in mijn bed en ik zat half in tranen. Ik had zo'n leeg gevoel, ik voelde me zo leeg vanbinnen omdat hij me niets meer deed. Ik kan er gewoon niet bij. 3 jaar ben ik verliefd op hem geweest en nu in één avond leek het alsof alles ineens weg was? Ik weet het echt niet meer. Langs een kant ben ik wel blij dat hij me zo weinig nog doet, maar langs de andere kant (overheersende kant) voel ik me echt ontzettend slecht en zo en ik weet niet waarom. :/ Ik weet echt niet meer wat ik moet doen nu & ik heb schrik dat het ergste nog moet komen (dus dat ik één van de dagen gewoon compleet instort of zo)
    Help !

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 22:54 ]

    Dat gevoel heb ik ook. Praat er over met iemand die je vertrouwt. Schrijf het van je af, want dat helpt! (;


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat gevoel heb ik nou ook. Maar ik weet niet of het nou echt is dat ik niets meer voor hem voel of dat het gewoon even weg is en over een tijd weer terugkomt...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou juist blij zijn. I mean, what's the use of being in love if you know you can't get him? Misschien heeft je geest er op deze manier een punt achter gezet.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik zou juist blij zijn. I mean, what's the use of being in love if you know you can't get him? Misschien heeft je geest er op deze manier een punt achter gezet.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Defensive schreef:
    Dat gevoel heb ik nou ook. Maar ik weet niet of het nou echt is dat ik niets meer voor hem voel of dat het gewoon even weg is en over een tijd weer terugkomt...

    Ja kijk, dat bedoel ik dus. Ik ben niet zeker of het helemaal weg is, ik denk dat het binnenkort gewoon terug gaat komen maar dat ik er dan nog erger van ga afzien/lijden dan nu ..

    @C18
    Ja ik weet dat ik blij zou moeten zijn, maar dat kan ik gewoon niet.

    Dat gevoel herken ik. Het beste is inderdaad om het van je af te schrijven.


    26 - 02 - '16

    POM schreef:
    Dat gevoel herken ik. Het beste is inderdaad om het van je af te schrijven.


    Firm believer of all that is magic

    C18 schreef:
    Ik zou juist blij zijn. I mean, what's the use of being in love if you know you can't get him? Misschien heeft je geest er op deze manier een punt achter gezet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja oké, guess what. Vandaag zag ik 'm toevallig terug en alles kwam meteen weer naar boven. Alle vlinders, het verliefde gevoel etc. Ugh, fml

    Ooeeww lastige situatie. Ik kan je niet helpen. -geen ervaring-
    En ja, als ik mijn crush zie zo uit het niets opeens gaat mijn hart ook tekeer. (flower) maar soms denk ik egt wat een fackin'rotkind
    (N)