• Coming out day, en ik heb lekker om 1 minuut voor 12 uur (voordat het vandaag werd dus) aan m´n pa verteld dat ik een vriend heb ghehe. Nouja hij reageerde wel goed, alleen wat.. verbaasd. Hij zei dat hij z'n zoon liever met een meisje had gezien, huisje boompje beestje, maar oke, hij zei: Als je maar gelukkig bent.

    Toen kwam ik net beneden om te ontbijten, begon hij zo: Vond je het ook spannend? ik zo: Wat? zei die: Om seks te hebben met een jongen? Ik zo: o__o -tijdje stil- Eh, kan dit ook op een ander moment? -loopt geschokt naar boven-

    SRSLY vader zoon sex gesprek, Ik wist dat het ooit eens zou komen.. :'D ik ben naar boven gevlucht want ik wou het niet eens beantwoorden, strange dad I have..

    DUS, voor alle lesbische/homo mensjes hier, zijn jullie al uit de kast gekomen? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Waarom zei hij ook? Ook als in dat heeft ie zelf ook meegemaakt? Verborgen geschiedenis komt hier boven O-O

    nu moet je hem vragen of ie soms sex heeft gehad met jongens :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha zo'n gesprek krijg ik NOOIT ;d

    alleen;
    - Wanneer krijg jij je vriendje?
    - Ik had verwacht dat je allang keer thuis komt met 1 of ander knakker.
    - Hoe is het met je vriendje.
    Ik; heb ik die?
    diegene; Ja dat weet ik niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was al uit de kast bij mijn ouders. :Y)
    Ik wist niet eens dat het coming-out dag was. x'D Nja, maakt ook niet uit, ik heb nog geen zin om bij iedereen uit de kast te komen. Dat doe ik later wel een keer. Ik voel me nog niet genoodzaakt om uit de kast te komen, dus dat doe ik ook niet.


    I can't even think straight.

    Hahaha, dat is ook weird.

    Ik zag dat het die dag was, toen ik naar school liep werd ik meteen geroepen door Maikel, die allang uit de kast is dat het 'Comming out day' was. Er hingen overal posters op onze school maar er is geloof ik niemand echt uit de kast gekomen.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    Waarom zei hij ook? Ook als in dat heeft ie zelf ook meegemaakt? Verborgen geschiedenis komt hier boven O-O

    nu moet je hem vragen of ie soms sex heeft gehad met jongens :P

    LMFAO wanneer zei hij ook? ik kan het nii vinden o_o
    @Anhysbys, daar heb je gelijk in. :')
    @Assassin, waarom werd je gelijk geroepen? xD was dat soms een teken dat je uit de kast moest komen. -wbw-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    LMFAO wanneer zei hij ook? ik kan het nii vinden o_o
    @Anhysbys, daar heb je gelijk in. :')
    @Assassin, waarom werd je gelijk geroepen? xD was dat soms een teken dat je uit de kast moest komen. -wbw-


    Hahahaha, blijkbaar.


    Your make-up is terrible

    Whajooo... Zo'n gesprek zou ik nooit krijgen. Mijn ouders zijn veel te streng voor zulk soort gesprekken :')


    26 - 02 - '16

    Mijn vader zou dat zeggen maar mijn moeder noway.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben biseksueel en heb al vaker vriendinnetjes gehad. Mijn ouders vonden het wel fijn dat ik het had verteld. En ja.. De seksgesprekken.. 'Twee meisjes worden niet zwanger!', zegt mijn vader altijd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ze weten thuis dat ik meer bevriend ben met jongens, dus zulke gesprekken hoor ik niet, tenminste als ik er niet zelf mee begin hé. :c


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ken niemand die gisteren uit de kast is gekomen. Maar mijn nicht is wel lesbisch en dat is al bekend zolang ik me kan herinneren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Owh... Dat van je vader faalt wel hard.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb trouwens wel respect voor je dat je uit de kast durfde te komen. _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Midna schreef:
    Haha zo'n gesprek krijg ik NOOIT ;d

    alleen;
    - Wanneer krijg jij je vriendje?
    - Ik had verwacht dat je allang keer thuis komt met 1 of ander knakker.
    - Hoe is het met je vriendje.
    Ik; heb ik die?
    diegene; Ja dat weet ik niet..


    Same here.. x'D


    Only those who listen can hear

    Schneider schreef:
    Ik heb trouwens wel respect voor je dat je uit de kast durfde te komen. _O_


    Indeed :3


    Only those who listen can hear