• Liz Lee, ja van My life as Liz.
    Fuck, ik ben echt gek op haar kledingstijl en en en haar kapsel.
    o.o The fuck, WAAROM hebben wij niet zulke winkeltjes in Bergen op Zoom?
    Of misschien van wel, maar weet ik het niet.
    Maar oké, mijn vraag aan jullie; 'Weten jullie misschien waar ik zulke kleding kan halen? Sites, winkels in de buurt van Bergen...' Atitude Holland en Large ken ik al.
    :c
    I hope you can help me, I'M IN LOVEEE.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Welke? Ik ben nooit op de zonneplein. Maar jij gaat lekker met me mee als ik naar de Zeeman ga. :c

    Okeey mij best
    I <3 zeeman <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Trek een oversized mannenblouse aan, zo'n zelfde soort shirt eronder die zij altijd aanheeft, een skinny jeans eronder, paar leuke sneakers and you're done 8D
    Misschien nog een paar leuke armbandjes ^^ En dat wat ik net zei is wat ik heel vaak op google zie als ik 'My Life as Liz' opzoek.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:22 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haha ze is inderdaad echt gorgeous. Kijk eens bij Hot Topic. Waaaaaaaacht. http://www.wikihow.com/Dress-Like-Liz-Lee

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:21 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Voor jou, een Liz outfit, van deze foto:


    Blouse
    Jeans
    Sneakers

    Et voila, en door jouw heb ik er een nieuwe hobby bij! Kleding bij foto's zoeken :9~


    Let it come and let it be

    oooh ik vind haar ook super : D
    ik probeer nog steeds een manier te vinden om de afleveringen in België te bekijken, zucht.
    maar ik zou inderdaad eens in de new yorker gaan kijken.


    ask her if she wants to stay a while

    Gewoon C&A en H&M :]
    Undundund New Yorker.


    No growth of the heart is ever a waste

    In Groningen hebben wij ook een winkeltje die simsalabim heet, en de London, al heb ik geen idee of ze dat soort daar hebben, ik ben daar maar een keer geweest met een vriend, dus... ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    En de H&M, for sure, als je afgaat naar haar blousjes style, en de men at work voor broeken, maar die is best wel duur, dus ik zal voor vero moda gaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh, ik vind haar ook te gek!


    I was an angel living in the garden of evil

    Applejack schreef:
    Ze draagt gewoon kleding die je bij the New Yorker, Lady Sting, the Stone, H&M, coolcat, only en dat soort winkels kunt kopen x'D Het gaat om de combinatie, maar je kunt haar kleding in zo'n beetje elke winkel kopen.

    This.
    En gewoon kopen wat je wil en schijt hebben aan mode en meningen? Ookal zie je er dan misschien niet precies uit zoals haar, qua moraal ben je even awesome ;-)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bro schreef:
    Sorry, ik haat haar echt. Aanstelster. No offense. (:


    Alis volat propriis.

    zulke bijzondere kleding draagt zij toch niet? die kleding kan je overal wel een beetje kopen denk ik..


    ailoveejoee.