• Helleu mensjes ;'3
    Ik zoek rollen voor mijn story

    Samenvatting van de story: De vader van yui en yoji maakt spellen voor een nieuwe generatie. Voor dit spel  13 lives kun je naar binnen komen met een soort van helm. Als yui en yoji in het spel komen merken ze dat er maar 11 andere spelers zijn. Ze kunnen ook niet uitloggen. Een vreemde vrouw komt opeens in beeld ze lijkt wel een godin zo prachtig en zo magisch. Ze vertelt hun dat alleen de winnaar er uit kan~
    Ik zoek nog een:

    Necromaner:Vol
    Engel:
    Duivel:vol
    Boogschutter:vol
    Zwaardvechter:vol
    Ninja:Vol
    Iemand die met geweren kan omgaan:
    Neko: (moet een jongen zijn x3) gevonden :'D
    Usagi: (moet een meisje zijn:'3)Vol




    Naam:
    Leeftijd:
    Lengte:
    Gewicht:
    Houd van:
    Haat:
    Stukje over het persoon:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:28 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    rol: Neko (mag ook iets anders zijn als je wilt)
    Naam: Miko Jonah Tensen
    Leeftijd: 15
    Lengte: 1.65
    Gewicht: 55 KG
    Houd van: Lol maken met vrienden, avontuur, basketballen
    Haat: Chagrijnigheid, onweer, vies eten
    Stukje over het persoon:
    Miko is enorm hyperactief. Hij kan soms nogal kinderlijk zijn door zijn enthousiasme. Hij wordt door anderen wel eens een kind gevonden. Hij is eigenlijk totaal onschuldig. Hij heeft soms wat leiding nodig omdat hij niet erg verantwoordelijk is. Hij doet wel alles voor zijn vrienden en komt altijd voor ze op. Hij is een klein opdondertje maar je kan echt met je problemen bij hem komen en als het nodig is, is hij een goede luisteraar. Miko is echt een goede vriend. Sommige mensen kunnen geïrriteerd raken van zijn eeuwige vrolijkheid. Miko is niet snel gekwetst, maar als je hem kwetst blijft hij ook echt lang kwaad.

    Hopelijk is dit goed, als er iets anders moet zeg je het maar. (misschien is het handig als je een samenvatting van het verhaal erbij zet of iets dergelijks, dan is het iets duidelijker ;))

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:07 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    rol: Neko (mag ook iets anders zijn als je wilt)
    Naam: Miko Jonah Tensen
    Leeftijd: 15
    Lengte: 1.65
    Gewicht: 55 KG
    Houd van: Lol maken met vrienden, avontuur, basketballen
    Haat: Chagrijnigheid, onweer, vies eten
    Stukje over het persoon:
    Miko is enorm hyperactief. Hij kan soms nogal kinderlijk zijn door zijn enthousiasme. Hij wordt door anderen wel eens een kind gevonden. Hij is eigenlijk totaal onschuldig. Hij heeft soms wat leiding nodig omdat hij niet erg verantwoordelijk is. Hij doet wel alles voor zijn vrienden en komt altijd voor ze op. Hij is een klein opdondertje maar je kan echt met je problemen bij hem komen en als het nodig is, is hij een goede luisteraar. Miko is echt een goede vriend. Sommige mensen kunnen geïrriteerd raken van zijn eeuwige vrolijkheid. Miko is niet snel gekwetst, maar als je hem kwetst blijft hij ook echt lang kwaad.

    Hopelijk is dit goed, als er iets anders moet zeg je het maar. (misschien is het handig als je een samenvatting van het verhaal erbij zet of iets dergelijks, dan is het iets duidelijker ;))






    Vergeten sorry lD maar het is echt perfect :'D dankjewel >w<

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:18 ]


    I'm not short D: I just live in a big world

    de wat maat? oké voel me heel dom nu *shame shame*

    haha oké, ^^

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 0:19 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    de wat maat? oké voel me heel dom nu *shame shame*



    Oh sorry ik faal v.v Er moest maar* staan


    I'm not short D: I just live in a big world

    Rol:-duivel
    Naam:-Manoya Chyro
    Leeftijd:-14
    Lengte:-1.70
    Gewicht:-38.2
    Houd van:-gamen, sushi, anime(met nadruk bij de A)en manga kijken en lezen enz. lolita(yaaaay_
    Haat:-mensen die denken dat ze cool zijn
    Stukje over het persoon: opzich ziet ze er vriendelijk uit, maar ze is alles behalve dat!! gemeen vals vervelend irritant je weet wel handelaar, gierig leven nemend.



    bye


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    [q][/q]

    swelo schreef:
    Rol:-duivel
    Naam:-Manoya Chyro
    Leeftijd:-14
    Lengte:-1.70
    Gewicht:-38.2
    Houd van:-gamen, sushi, anime(met nadruk bij de A)en manga kijken en lezen enz. lolita(yaaaay_
    Haat:-mensen die denken dat ze cool zijn
    Stukje over het persoon: opzich ziet ze er vriendelijk uit, maar ze is alles behalve dat!! gemeen vals vervelend irritant je weet wel handelaar, gierig leven nemend.



    bye



    Het is perfect >w< ik gebruik allen het plaatje niet :3 ik wil zo origineel mogelijk zijn bij hun uiterlijk x3


    I'm not short D: I just live in a big world

    Rol: boogschutter
    Naam: Xavier
    Leeftijd: 16
    Lengte: 192
    Gewicht: 72
    Houd van: Lezen en Sporten
    Haat: Drukke mensen
    Stukje over het persoon: Xavier is een rustig persoon hij leest heel vaak en in zijn vrije tijd sport hij ook veel. Zijn favoriete sport is boogschutten.


    Mijn geheim is geheim

    Ik maak er nog eentje :P
    Rol: necromancer
    Naam: Lahela Ancalímon
    Leeftijd: 17
    Lengte: 1.70
    Gewicht: 45 KG
    Houd van: Mythische dingen, hekserij, anders zijn dan anderen
    Haat: opgaan in de groep, té realistische mensen, mensen die zeuren
    Stukje over het persoon: Lahela is een mysterieus meisje dat erg geïnteresseerd is in het bovennatuurlijke. Ze is een kalm persoon die nogal afstandelijk is voor mensen die ze niet goed kent. Ze doet alles voor haar vrienden en is erg zorgzaam. Als mensen haar belachelijk maken kan ze erg kwaad worden en ze laat niet over zich heen lopen. Ze komt ook altijd voor haar vrienden op. Voor mensen die ze niet goed kent is ze nogal bot. Ze vertrouwd mensen niet snel.


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankjulliewel :'D


    I'm not short D: I just live in a big world

    oke is niet erg ik dacht mischien omdat je manga/anime leuk vindt ik doe er een lol plaatje bij


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.