• Zoals sommigen van jullie misschien wel weten vind ik Scandinavië en Finland super mooie landen, en ik wil er ook een jaartje gaan wonen/op uitwisseling tijdens mijn studie. En nu ga ik waarschijnlijk in de kerstvakantie met mijn vriend naar Noorwegen :9~
    Hij heeft daar familie, en wilde graag met zijn 2en naar Noorwegen, en dan slapen we dus bij zijn familie ^^
    En mijn ouders betalen voor mijn verjaardag een gedeelte van de vliegreis (á)
    Ik kijk er echt naar uit om een weekje met zijn 2tjes weg te gaan, en hij vindt het ook helemaal leuk om me mee te nemen naar zijn familie en dat is super schattig :3
    En nu maar hopen dat het kan bij zijn familie :'D

    En wat gaan jullie doen in de kerstvakantie?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 18:52 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Voor kerst, mijn vader zien te overtuigen dat ik een kerstboom wil. Na kerst, niets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Thuis blijven denk ik (: En ik was deze zomer in Zweden en Denemarken, maar Noorwegen lijkt me ook wel leuk! (:

    Niets.
    Ik zal snakken naar liefde, geborgenheid enz... blabla *Forever Alone* Zucht.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Met jou mee naar Noorwegen.

    Aquila schreef:
    Niets.
    Ik zal snakken naar liefde, geborgenheid enz... blabla *Forever Alone* Zucht.

    Yeah. + Dromen van vakanties met m'n niet-bestaande liefde en zo, und samen naar zalig melancholische 80's songs luisteren. I'm in :Y)

    ON: Niet veel bijzonders denk ik. I dunno, 't is nog een heel end weg :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TwiSparkle schreef:
    Finland is ook Scandinavië

    Anyway: neem mij mee :9~
    egt superleuk

    zelf wil ik graag nog eens naar Zweden of Finland :9~

    Nee, officieel niet ;-)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Inviolable schreef:
    Wauw, leuk voor je Joy! :3
    Echt nicee (:
    Ik weet nog niet wat ik in de kerstvakantie ga doen, vermoedelijk moet ik werken, maar ik wil nog een paar dagen weg met mijn vriend en anders één dagje ergens heen fzeu (: En als het dat niet word, ga ik vooruit werken voor school en genieten van mijn vakantie door bij mijn vriend te zijn (:

    Ghehe thanx :3
    Als je in Nl wilt blijven, zou ik zeggen ga naar Zeeland! Dat is leuk en stiekem ook een beetje romantisch :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oh Joy, echt tof! c:
    Wij moeten nog steeds eens daten! D:
    Ik ga me dood vervelen.


    your eyes are like stars in the night.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nee, officieel niet ;-)


    dan heb ik een slechte basisschool gehad

    ach, wat boeit mij het ook haha
    veel plezier in Noorwegen
    ik ga weer thuisblijven :(

    Lucky you, dat is echt vet!

    Ik ga in de kerstvakantie mijn verjaardag vieren (ben 25 januari jarig) voor een aantal meiden die ik van Q ken. Can't wait..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga lekker uit slapen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nee, officieel niet ;-)

    Licht er aan hoe je het bekijkt, politiek niet, maar historisch en cultureel wel.
    Je bent niet de enigste die wat met Finland/Scandinavië heeft.
    Ik kan toevallig niet met je mee he?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Noorwegen is echt prachtig! Ben er deze zomer geweest. Maar vergis je niet, naar de winkel gaan of op restaurant is extreem duur! (:


    Get outta my head!

    Iris gaat 26 November naar London en in de Kerstvakantie gaat ze sneeuwhappen


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga 22 december voor 3 maanden weg naar Nieuw Zeeland. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.