• Hee.
    Ik zat te denken net.
    En ik bedacht me.
    Waarom hebben we al onze kamers vol met posters?
    Waarom hebben we 100 shirtjes van Tokio Hotel?
    Waarom moeten we nachten van te voren slapen om vooraan te staan tijdens een concert?
    Als je toch fan bent van de muziek?
    Eigelijk is dat best raar.
    Of niet dan?
    x


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ja eigenlijk wel x'D
    Maar ik heb wel van meer mensen posters in mijn kamer en ik vind het gewoon leuk ^^
    En een th shirt heb ik niet ¬¬
    En dat van die th concerten is waar ^^ maar ik denk het omdat je van te voren weet dat mensen dat doen, dat je dan ook maar vroeg gaat om toch een goed plekje te hebben. Sommige mensen doen het ook, omdat ze denken dat een glim van th te kunnen zien ^^


    Maar je hebt er ook mensen tussen zitten die totaal niet om de muziek geven en alleen maar heen gaan om te jongens te zien. In de hoop dat zij hun zien. En o gott.. x'D



    (bericht aangepast door een moderator)


    ~

    Jij hebt helemaal gelijk x')
    Het gaat om de muziek.
    Niet om die jongens!

    Nou is het raar als ik zeg dat ik dat niet helemaal waar vind o.o
    Sorry, maar ik zou niet kunnen werken voor dudes die ik niet zou mogen in het echt. Als ze enorm arrogant zouden zijn zou ik dat niet doen, flikker dan maar op. ^^ Dus ik vind dat het wel degelijk meespeelt.
    Verder vind ik dit een beetje lullig manier om al die verliefde meiden de grond in te boren. Natuurlijk telt uiterlijk wel mee, denk je dat TH zo ver zou zijn gekomen als Bill en Tom eruit hadden gezien als twee mollen? Don't think so.

    sure de muziek is belangrijk, maar er moet wel meer bij komen kijken aangezien ik zelf de muziek niet eens zo heel spectaculair vind.

    Maarja goed, dat gezeur over die shirts enzo, heb je gelijk in. Al doen LP fans dat ook hoor, met die kleding enzo.




    (bericht aangepast door een moderator)

    Nou is het raar als ik zeg dat ik dat niet helemaal waar vind o.o
    Sorry, maar ik zou niet kunnen werken voor dudes die ik niet zou mogen in het echt. Als ze enorm arrogant zouden zijn zou ik dat niet doen, flikker dan maar op. ^^ Dus ik vind dat het wel degelijk meespeelt.
    Verder vind ik dit een beetje lullig manier om al die verliefde meiden de grond in te boren. Natuurlijk telt uiterlijk wel mee, denk je dat TH zo ver zou zijn gekomen als Bill en Tom eruit hadden gezien als twee mollen? Don't think so.

    sure de muziek is belangrijk, maar er moet wel meer bij komen kijken aangezien ik zelf de muziek niet eens zo heel spectaculair vind.

    Maarja goed, dat gezeur over die shirts enzo, heb je gelijk in. Al doen LP fans dat ook hoor, met die kleding enzo.




    (bericht aangepast door een moderator)

    Niet alleen de LP fans! Op mijn school zie je meiden met shirts van verschillende bands niet alleen th fzeu. maar .. ik vind dat Bomm gelijk heeft, en over die posters .. daar zie ik eigenlijk geen probleem in want als je ergens fan van bent is 't toch leuk om posters op je muur te hebben? ^^ en over dat slapen voor concerten.. tsja, ik doe het in iedergeval niet, ik vind dat ze dat zelf moeten weten.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    klopt, voor iedereen is het gewoon anders.
    Nouja laat iedereen op zijn manier, zeuren heeft toch geen zin want luisteren doet de mens niet :'D
    Dat zit niet in onze aard.

    Ik bedoel met die posters.

    Soms hebben mensen echt álles vol hangen [Ik zelff ook hoor daar niet van.].
    En dan denk ik eigleijk wel; Het gaat toch om de muziek?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Hm ik had dat ook -voelt zich aangesproken-
    Maarja dat was gewoon omdat ik daar ooit mee begon, en hij was binnen een half jaar vol. |: m'n muren dus.
    Nouja dat liet in toen maar 1,5 jaar hangen, vele te lui het eraf te halen, maarja goed nu liggen ze achterin de kast. Het was wel leuk behang ^^
    Anyway, ik vond dat ook alleen echt geweldig toen ik nét fan was zegmaar. Nu is het al 2,5 jaar dusja |:

    Haha.
    Ik blijf het leuk vinden.
    Maar ik vind wel dat je soms je posters moet veranderen.
    Maar alsnog is het raar xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Nou is het raar als ik zeg dat ik dat niet helemaal waar vind o.o
    Sorry, maar ik zou niet kunnen werken voor dudes die ik niet zou mogen in het echt. Als ze enorm arrogant zouden zijn zou ik dat niet doen, flikker dan maar op. ^^ Dus ik vind dat het wel degelijk meespeelt.
    Verder vind ik dit een beetje lullig manier om al die verliefde meiden de grond in te boren. Natuurlijk telt uiterlijk wel mee, denk je dat TH zo ver zou zijn gekomen als Bill en Tom eruit hadden gezien als twee mollen? Don't think so.

    sure de muziek is belangrijk, maar er moet wel meer bij komen kijken aangezien ik zelf de muziek niet eens zo heel spectaculair vind.

    Maarja goed, dat gezeur over die shirts enzo, heb je gelijk in. Al doen LP fans dat ook hoor, met die kleding enzo.




    (bericht aangepast door een moderator)


    Je hebt helemaal gelijk.


    -

    Hm ik had dat ook -voelt zich aangesproken-
    Maarja dat was gewoon omdat ik daar ooit mee begon, en hij was binnen een half jaar vol. |: m'n muren dus.
    Nouja dat liet in toen maar 1,5 jaar hangen, vele te lui het eraf te halen, maarja goed nu liggen ze achterin de kast. Het was wel leuk behang ^^
    Anyway, ik vond dat ook alleen echt geweldig toen ik nét fan was zegmaar. Nu is het al 2,5 jaar dusja |:


    Ha-ha. Ik heb mijn posters ook allemaal ergens ingepropt.


    -

    Nou is het raar als ik zeg dat ik dat niet helemaal waar vind o.o
    Sorry, maar ik zou niet kunnen werken voor dudes die ik niet zou mogen in het echt. Als ze enorm arrogant zouden zijn zou ik dat niet doen, flikker dan maar op. ^^ Dus ik vind dat het wel degelijk meespeelt.
    Verder vind ik dit een beetje lullig manier om al die verliefde meiden de grond in te boren. Natuurlijk telt uiterlijk wel mee, denk je dat TH zo ver zou zijn gekomen als Bill en Tom eruit hadden gezien als twee mollen? Don't think so.

    sure de muziek is belangrijk, maar er moet wel meer bij komen kijken aangezien ik zelf de muziek niet eens zo heel spectaculair vind.

    Maarja goed, dat gezeur over die shirts enzo, heb je gelijk in. Al doen LP fans dat ook hoor, met die kleding enzo.




    (bericht aangepast door een moderator)


    AMEN!


    Tears are crashing out of my eyes

    Sinds ik fan ben heb ik ook posters en kleding,,
    En .. Ik vind de muziek zeker foff, maar de jongens zelff zijn gewoon ook super,, en ik vind dat dat ook gwn een rol mee speelt zoals Bomm al zei ! ^^
    En eh. Ik zou echt niet meer zonder die posters kunnen..
    Wat zou het dan kaal en .. .. Saai zijn =[

    Haha.

    xxx (H)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Breezertaal )

    Ik heb er Meer dan 50 pOsterrss! ^^

    Nouja volgens mij hoort dat een beetje bij de leeftijd. Een heleboel meisjes vanaf een jaar of 13 zijn wel ergens fan van. En daar is toch niks mis mee? Als zij dat leuk vinden moeten ze dat zeker doen ;- ) Ik ben het met je eens als je zegt dat sommige kiddos veel te ver gaan [zelfmoord plegen om TH, komop zeg..], maar dat heb je bij meerdere dingen wel, denk ik zo. [andere dingen dan weer]

    Ik slaap sowieso niet voor een concert. Ik laat me lekker nat regenen en/of koud vriezen. Dacht het niet.


    -