• Bij mij in de klas zit een meisje, nja ze is emo maar dat doet er eigenlijk niet toe.

    Ik heb niets tegen haar uiterlijk ofzo, alleen tegen haar karakter ö
    ze denkt dat ik een goede vriendin van haar ben ,maar eigenlijk is da helemaal niet waar!ö
    Ik vind haar niet leuk, ze vertelt alleen dingens die ik niet moet weten en ook niet wil horen btw.
    Ze gedraagt zich eigenlijk vaak hyper, en doet in mijn ogen echt onnozel!
    Maar zij denkt dus dat ik een vriendin van haar ben...

    Hoe los ik dit in hemelsnaam op?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ga met haar praten en zeg dat je gewoon 'ruimte' wil... Werkt meestal wel hoor, tenzij ze de hint neit begrijpt --'


    Tears are crashing out of my eyes

    ga met haar praten en zeg dat je gewoon 'ruimte' wil... Werkt meestal wel hoor, tenzij ze de hint neit begrijpt --'

    Hmm, das best wel een goed idee denk ik^^
    bedankt!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg, ik heb een soortgelijk probleem, maar niemand moet die en d'er was zo iets gebeurd met een briefje enzoow, maar nu moeten wij er vriendelijk tegen doen, anders gaat die dat zeggen! Uugh, zo irri!

    graag gedaan!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    dude ,,dat probleem had ik ook
    DAt kind was egt waAnhig,,de hele tijd hing se om mij heen en ik sgold haar uit waar se \self bij stond! en dan ging se schaapachtig lachen O_o
    en toen verhuizde se :Y)
    duss ik weet ook niet egt wat je moet doen (flower)


    Crack a bottle

    Omg, ik heb een soortgelijk probleem, maar niemand moet die en d'er was zo iets gebeurd met een briefje enzoow, maar nu moeten wij er vriendelijk tegen doen, anders gaat die dat zeggen! Uugh, zo irri!

    Ownee ik heb nog eens zon probleem gehad, en toen is die gaan uithuilen bij en of andere monin omdat we toen op kamp waren >.< moest ik er altijd vriendliejk tegen doen


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dude ,,dat probleem had ik ook
    DAt kind was egt waAnhig,,de hele tijd hing se om mij heen en ik sgold haar uit waar se \self bij stond! en dan ging se schaapachtig lachen O_o
    en toen verhuizde se :Y)
    duss ik weet ook niet egt wat je moet doen (flower)

    Ze verhuisd pas binnen een jaar >.<
    moet nog een heel schooljaar volhouden dus....


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou ook gewoon zeggen dat je meer ruimte wilt.


    Real music is hidden behind the notes

    Uhm gewoon haar doodnegeren en niks tegen haar zeggen. En als ze de hint dan nog niet snapt haar dan gaan afzeiken waar ze bij is...of in haar gezicht zeggen HintHint ik mag je niet. Snap dat dan.


    Why don't you break my heart

    Uhm gewoon haar doodnegeren en niks tegen haar zeggen. En als ze de hint dan nog niet snapt haar dan gaan afzeiken waar ze bij is...of in haar gezicht zeggen HintHint ik mag je niet. Snap dat dan.

    Nja das dn weer zo gemeen eigenlijk >.<
    Nja beter dan niets zekers^^xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Nja das dn weer zo gemeen eigenlijk >.<
    Nja beter dan niets zekers^^xD

    Haha ja dat is waar, xD maarja ik ben af en toe gemeen kind(A) Maar ja 't is in elk geval duidelijk [/tenminste bij de meeste]


    Why don't you break my heart