• Terwijl je daar nooit zo'n perfecte band mee hebt gehad.:'D

    Wij zijn nu even samen thuis en binnenkort gaan hij en mama met zijn tweeën naar Zwitserland omdat ze zondag 25 jaar getrouwd zijn.:3
    Nu weet papa dat ik helemaal verslaafd ben aan sushi. Net hadden we het over zijn reis met mama en daar kwam dit gesprek uit:

    'Ik heb alle sushi restaurants in Zwitserland al laten weten dat we komen.'
    'Papa, ik weet dat het niet zo is, want jullie hebben eten ingevroren voor daar.'
    'Dat is voor de eendjes.'
    'Ga je zuurkool aan de eendjes geven?'
    'Ja, die zijn daar gek op!'
    'Nee, Marleentjes zijn daar gek op!'

    Toen moesten we allebei heel hard lachen. Aan de ene kant best awkward, want als we praten gaat het meestal over school, is het doodserieus of hebben we ruzie.:'D Maar het was eens leuk hahaha. Nu heb ik tranen in mijn ogen omdat papa acht uien aan het snijden is en de geur de hele kamer vergast.:c

    Maar wie heeft er ook zulke leuke, random moments gehad met mensen van wie je het niet zou verwachten?


    everything, in time

    Op Facebook zei je dat het niet grappig was, marleentje(s).(krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik kan er zo niet even 1 uit op noemen..

    Maar leuk dat et bij jou gebeurde ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zag ik al op facebook. x)
    Maar wel een schattig gesprek, haha. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rickjuh schreef:
    Op Facebook zei je dat het niet grappig was, marleentje(s).(krul)


    Nee, ik vond het gesprek wel grappig. Alleen Vincent reageerde met 'MarlEENDjes'. Dát was niet grappig, die was té flauw!


    everything, in time

    Ook met papa. De voorlaatste dag van 2010 gingen we naar de Colruyt. Man, wat heb ik gelachen. Hij deed nogal lomp! :'D Terwijl mijn band met hem niet geweldig is.
    Met mama daarentegen schiet ik heel goed op en lig ik bijna elke dag wel mee dubbel! :3 I love her!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 15:37 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Met mijn papa lig ik meestal dubbel aangezien mijn pa niet spoort.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zulke momenten elke dag wel met mijn vader, hij is nogal kinderachtig haha. Maar met mensen waarvan ik het niet verwacht niet echt...

    Ik lig nooit dubbel met mijn ouders, mijn moeder die spoort niet helemaal en doet altijd achterlijk, zoals raar gaan dansen ofzo. En m'n vader die is niet zo'n lolbroek.. ik ben de enige. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”