• Maar volgens mij is het ook wel al een keer voorgesteld geweest..
    Laat me het maar weten anders, maar hier komt het dus;

    Als je op het vuilnisbakje bij je abonnementen klikt, dat er eerst nog eens een waarschuwing komt 'wil je deze wel verwijderen?'


    Want ik heb net per ongeluk op deze van mijn schrijfwedstrijd geklikt en nu is die dus weg.
    Ja, je kunt heel gemakkelijk weer een abo nemen.
    En toch is het volgens mij handiger dat je eerst nog eens een waarschuwing krijgt.
    Want vb bij verhalen mag je die weer helemaal terug gaan zoeken om een nieuw abo te nemen..

    What do you think?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is volgens mij al een keer voor gesteld.

    AutumnBreeze schreef:
    Is volgens mij al een keer voor gesteld.

    Ja, dat zeg ik ook in mijn beginpost, maar ik wist het niet meer zeker.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tegen. Ik verwijder altijd de goede, omdat ik nog nakijk welke ik verwijder.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Tegen. Ik verwijder altijd de goede, omdat ik nog nakijk welke ik verwijder.

    Je kunt ook per ongeluk klikken. Zoals ik deed --"
    Maar misschien moet je daar dan ook gewoon lomp voor zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, goed idee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voor (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Voor.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tegen, zoek het verhaal weer op en je bent weer abo. Je hoeft er bijna niks voor te doen, behalve je vingers te trainen.

    En ik wed dat als dit er komt dat mensen vragen om een "weet je het zeker?" schermpje "echt waar?" "Je mist wel een verhaal?" "Zeker?" "Ok."
    Omdat ze alsnog steeds op OK drukken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Negligible schreef:
    (...)
    Je kunt ook per ongeluk klikken. Zoals ik deed --"
    Maar misschien moet je daar dan ook gewoon lomp voor zijn

    Nee hoor, ik heb dat ook vaak. (no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    TheBoys schreef:
    Tegen, zoek het verhaal weer op en je bent weer abo. Je hoeft er bijna niks voor te doen, behalve je vingers te trainen.

    En ik wed dat als dit er komt dat mensen vragen om een "weet je het zeker?" schermpje "echt waar?" "Je mist wel een verhaal?" "Zeker?" "Ok."
    Omdat ze alsnog steeds op OK drukken.

    Volgens mij moet je het nu ook niet zo gaan overdrijven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Volgens mij moet je het nu ook niet zo gaan overdrijven
    Als je het doet doe het dan goed.
    En waarom zou jij niet met dit overdrijven? Je zoekt die story weer op en klaar.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tegen. Als ik iets wil verwijderen, dan verwijder ik het. Er staan veel oude dingen tussen mijn abo's, en als ik bij elke abo een schermpje krijg, WIL ik het niet eens meer verwijderen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Goed idee!
    En mensen, stop met bitchen, echt waar.


    Where there is a sea there are pirates...

    Colibre schreef:
    Tegen. Als ik iets wil verwijderen, dan verwijder ik het. Er staan veel oude dingen tussen mijn abo's, en als ik bij elke abo een schermpje krijg, WIL ik het niet eens meer verwijderen.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het op zich wel een goed idee. Want bij de abbo's van stories is het sowieso nogal lastig om te zien welk prullenbakje bij welke titel hoort. Vind ik dan (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.