• Oke, dit is mijn mening dus voel je niet meteen aangevallen.
    Ik heb het idee dat al die Justin Bieber fans die hier op Q zitten fake zijn. Want nu is 1D helemaal in, en ik zie geeneen Justin Bieber verhaal meer.
    En ik ben zelf ook wel 1D fan, maar Justin is net iets groter voor mij en ik vind het gewoon apart. Want eerst was het, 'Justin is mijn alles, ik ga met hem trouwen. Ben voor altijd fan blalala'. En dat zie je nu precies bij 1D, en ik snap wel celebs komen en celebs gaan, maar dat gaat toch niet zo snel als je supergrote belieber was zoals de meeste hier? Of ligt dat nu echt aan mij?


    live the life you love

    Het ligt aan jou.

    Ameera schreef:
    Het ligt aan jou.

    Hoezo dan?


    live the life you love

    LOUISNICK schreef:
    (...)
    Hoezo dan?

    Langs een kant heb je wel gelijk, er lopen weldegelijk mensen over van JB naar 1D maar dat noem ik niet fans maar fangirls, en daar heb ik een gigantische hekel aan. Maar er zijn echt nog Justin Bieber fans, alleen is de hele hype gewoon al minder geworden.

    Chillax
    De meeste mensen hier zijn gewoon meelopers, srsly.
    En ga dat nou niet verkeerd opvatten, dit is mijn mening blablabla.
    Wees gerust. Binnen enkele maandjes duikt er weer een of andere verschrikkelijke kerel op die het in zijn kleine lelijke koppie heeft gehaald om 'beroemd' te worden, en valt iedereen daar weer voor.
    (De meeste) mensen zijn niet voor niets kuddedieren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ameera schreef:
    (...)
    Langs een kant heb je wel gelijk, er lopen weldegelijk mensen over van JB naar 1D maar dat noem ik niet fans maar fangirls, en daar heb ik een gigantische hekel aan. Maar er zijn echt nog Justin Bieber fans, alleen is de hele hype gewoon al minder geworden.

    Klopt, en ik bedoelde ook de fangirls, die zijn heel fake.


    live the life you love

    Ik ben nooit fan geweest van Justin Bieber, maar ik vind wel dat je van meerdere artiesten fan mag zijn..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ben geen fan van one direction, en er zijn nog Justin Bieber verhalen? Kijk in de top 5. Voor mij blijft Justin gewoon op een.


    <3

    Zouis schreef:
    Ik ben nooit fan geweest van Justin Bieber, maar ik vind wel dat je van meerdere artiesten fan mag zijn..

    Tuur ijk, maar ze zijn Justin ineens helemaal vergeten door 1D, dat bedoel ik.


    live the life you love

    Zouis schreef:
    Ik ben nooit fan geweest van Justin Bieber, maar ik vind wel dat je van meerdere artiesten fan mag zijn..

    Inderdaad, dit is bij alle artiesten die minstens één knap kopje in hun groep hebben zitten dus ja.

    Parfaite schreef:
    Ik ben geen fan van one direction, en er zijn nog Justin Bieber verhalen? Kijk in de top 5. Voor mij blijft Justin gewoon op een.


    Life is a beautiful struggle

    Ameera schreef:
    (...)
    Inderdaad, dit is bij alle artiesten die minstens één knap kopje in hun groep hebben zitten dus ja.
    Ik ben ook een fan van One Direction. Maar volgens mij zijn de helft van hun -en Biebers- fan sowieso fake en zijn ze alleen fan van hun uiterlijk.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    (...)Ik ben ook een fan van One Direction. Maar volgens mij zijn de helft van hun -en Biebers- fan sowieso fake en zijn ze alleen fan van hun uiterlijk.

    Ja, maar dat is bij iedereen zo. Ik bedoel ik ken One Direction (gewoon een voorbeeld hoor) al van toen ze net bij elkaar waren gestoken als groep & plots gaat iedereen er fan van worden en doen alsof ze hun grootste fan zijn omdat ze -wauw!- WMYB helemaal kunnen meezingen.
    En dat heb je ook bij Justin Bieber & bij eigenlijk praktisch elke andere artiest.
    Oh ps; voel je alsjeblieft niet aangesproken (tegen iedereen) echt, het is niet op iemand persoonlijk bedoelt of zo (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:36 ]

    Ik ben enkel en alleen fan van One Direction en dat ben ik ook vanaf het begin en zal zo blijven. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben een Directioner en ben nooit een Belieber geweest en zal het ook nooit worden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben fan van One Direction, maar was nooit fan van Justin Bieber en dat zal ik ook nooit worden.


    Tears are words the heart can't say.